Gå til innhold

Retur til komplett


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte hovedkortet i høst, og en gang i slutten av januar i år ville ikke maskinen starte. Forsovidt greit nok, jeg prøvde først med annet minne, prossessor og strømforsyning. Både med og uten pci-kort osv... Med andre ord, jeg eliminerte de fleste mulighetene, så jeg kom til en konklusjon at det var noe galt med hovedkortet. Jeg sendte det inn og dem sjekket kortet. Ifølge dem så virker kortet (!) og det er sendt tilbake til meg. Forsovidt greit det og, men jeg må betale for å hente det på posten, er ikke dette en garanti og service-sak ovenfor kunden? At jeg må betale 450kr for å hente kortet på posten synes jeg nesten er litt drøyt...

 

(Og hvis kortet ikke virker når jeg har hentet det, da blir jeg sur...) :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må betale for testingen hvis kortet funker. Og så kommer porto og oppkrav i tillegg. Det er ikke en garanti sak sålenge kortet funker. Om det bør være en service sak er en helt annen sak. Det er i så fall opp til webshopen å avgjøre. Det koster å teste ting gratis, det ville i så fall gi seg utslag i høyere priser på produktene. Derfor synes jeg forsåvidt det er greidt av forbruker må betale for testing av et produkt som virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...