hitokiri Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Iriver utforder Apple med en Linux-basert musikkmobil med trykkskjerm, 3G og lav pris. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Alle skal komme med mobiltelefoner disse dager Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er bare å lansere den! Synes det er flott jeg. Så slipper alle å ha lik telefon bla. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er bare å lansere den! Synes det er flott jeg. Så slipper alle å ha lik telefon bla. Det er jeg egentlig helt enig i Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Med Linux er det mye gøy som kan gjøres med den der! Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lite informasjon om den er like åpen som neo1973 med open-moko. Får da håpe da. Lei av mobiler fulle av restriksjoner. Alle brukere er ikke "dumme" Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Interessant Hvis denne har Tactile Feedback (noe jeg tviler litt på) så blir den bra. Liker at den er Linux basert, og dermed åpen for tredjepartsutviklere. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har funnet tak i ett til bilde av iRiver telefonen, her må man nesten bare være enig i at dette blir litt vell likt iPhone eller? Slide to unlock feks Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vis denne kommer i salg i norge så skal jeg garantert kjøpe den. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jeg syntes stort sett alle mobiltelefoner opp igjennom tidene har lignet på hver andre De forskjellige produsentene har gjerne sine særpreg, men ellers er jo mange veldig like.. Og om du skal ha en 100% touch screen mobil, så er det jo logisk med en stor skjerm, og ikke noe annet dilldall. Alle mener jo at alle mobiler med en stor skjerm og ikke noe annet ligner en iPhone, da tror jeg de fleste av fremtidens 100% touch screen mobiler vil ligne iPhone. Endret 12. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Forventet nærmest at de skulle bruke D*Click-systemet fra Clix og andre modeller. Men litt artig. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Forhåpentligvis så har de like god lydkvalitet i den som i mp3 spillerne sine. Er vel en av de få aktørene som faktisk har litt krefter i mp3 spillerne sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå