Luciana Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg skulle likt å sett en ny Alice in wonderland med Amanda Seyfried i hovedrollen. En mørk, dyster, nyskapende, vital og mystisk versjon. Lenke til kommentar
Coriander Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg hadde likt godt om Bartimeus-trilogien og Artemis Fowl ble filmatisert, rett og slett fordi jeg tror det ville blitt veldig bra på film. Det ville jo blitt morsomme filmer jeg kunne sett igjen og igjen. Har hørt rykter om at Artemis Fowl skal bli filmatisert. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Garanter noe av Murakami da, men kanskje det allerede er laget noen filmer av bøkene hans? Dig nok uansett. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tror faktisk at "Frelseren" eller "Flaggermusmannen" av Jo Nesbø kunne blitt noen gode filmer. Lenke til kommentar
Talkie_Walkie Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har hørt rykter om at Artemis Fowl skal bli filmatisert. Noen som vet noe om det? Det var vel lenge planer om det, de hadde hovedrolle og alt. Men så slet de med finansieringen, og når de endelig fikk det på plass var skuespilleren som hadde hovedrollen blitt for gammel. Hele prosjektet strandet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 American Gods av Neil Gaiman kunne blitt fantastisk som film. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 remake på eragon, lage oppfølgerene.. men hva med deltoras belte? sikker på at noen her må ha lest dem i yngre alder, dem hadde blitt sick xD Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 En filmatisering av Deltoras Belte hadde skjedd slik: Tar hele serien inn i en film på ca. 2 t, hver "quest" tar få sekunder, også er de ferdig. Leste bøkene for søstra mi for noen år siden for å få henne interessert i fantasy, uten hell for de som vil vite det, og synes at det faktisk ikke var så gærne bøker, med tanke på hvilken målgruppe de var for. Ellers så hadde jeg virkelig likt en film av De Fire Og Han Som Gjør Galt verre, men det er nok umulig... Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg håper boken "Hot Summer Nights"/"Spennende Sommerkvelder" av Elizabeth Chandler blir filmatisert! Det hadde blitt en veldig typisk jentefilm, men boken er helt fantastisk bra!! Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bind 2 av Verdens Leksikon Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Stieg Larsson bøkene. Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Stieg Larsson bøkene. Stieg Larsson-bøkene filmatiseres Menn som hater kvinner kommer på kino neste år. 13.mars for å være mer eksakt. Endret 18. november 2008 av Annalfabet Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så kult! Da er det bare å vente... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg synest de burde gjøre er nytt forsøk på filmatisere ungdomserien Animorphs Med så mye bedre spesialeffekter som man har nå for tiden kunne det blitt kanon ... Lenke til kommentar
Jullerull Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg stemmer på The Dark Magician triologien av Trudi Canavan!!! men jeg skal bli regissør, så jeg håper ikke noen andre får lagd dem før meg;) de handler om en annen verden med magi og krig osv. men de er så forskjellige fra alle andre bøker jeg har lest :O anbefaler alle å lese dem;) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser at John Updike er død. Trist. Skulle gjerne sett at Rabbit-bøkene hadde blitt filmatisert. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Darren Shawn bøkene hadde vært digg, vampyr konsept og hele greiene. hmmm, gief... Vansklig å realisere kansje? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Enders Game, og de andre ender bøkene om den førse var vellykket. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg tror faktisk at "Frelseren" eller "Flaggermusmannen" av Jo Nesbø kunne blitt noen gode filmer. Flaggermusmannen er vel en av de få bøkene av Nesbø jeg ikke liker, men jeg er absolutt enig i at hans bøker fortjener å bli filmet. Ser for meg at Snømannen kunne blitt en fantastisk skummel, spennende og ekkel film, om man hadde de rette skuespillerne, kulissene osv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Synes at David Eddings serie om Garion burde filmatiseres. Det er tilsammens 10 bøker fordelt over 2 bokserier men tror det skulle være mulig. Men det bør gjøres av en som virkelig liker bøkene til Eddings og ikke som et ledd for promotering av seg selv som regisør slik det ble med Eragon (selv om bøkene er av "meh" standard trenger man ikke ødelegge historien) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå