jonia Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei, jeg har installert XP på nytt og hadde allerede Win98 på maskinen, men jeg glemte å gå inn via Win98 når jeg skulle installere XP. Resultatet er at jeg ikke får menyen der jeg kan velge operativsystem i starten. Finnes det en enkel måte å fikse dette på? Eller må jeg installere XP på nytt via Win 98? mvh Jonia Lenke til kommentar
orjanskaar Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Tror ikke det nei...så vidt jeg vet installeres Xp default i en mappe som kalles windows og det gjør også 98..... med mindre du forhindret dette med å velge en annen partisjon da... Lenke til kommentar
jonia Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har installert operativsystemene på to forskjellige partisjoner ja. Win98 er urørt, men "oppdages" ikke av XP.... hvis du skjønner hva jeg mener....? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ta en liten titt i boot.ini fila di som ligger på C: legg til windows98 der. Velg hvilken partisjon osv det ligger på. Finner du ikke boot.ini gå på verktøy mappealternativer velg bort skjul beskyttede operativsystem filer Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 I XP prøv Systemegenskaper > avansert > oppstart og gjenoppretting > innstillinger og se hva du får til der. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå