Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Toyota Hiace

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner neppe så mye, Hiace i Europa er en helt egen modell, svjv er Hiace i resten av verden en frembyggd modell som ligner mye på forrige modell.

Dessuten er Hiace i Europa en modell som stort sett kun selges i noen få land, det ble hevdet at Norge alene tok unna opp i mot 40% av alle som ble produsert og det sier litt om volumet hvis tallene stemmer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ja...Styling til våre hiace finnes. Alt fra øyelokk, skjørter og fangere til lexuslamper. Og det beste er, det selges i norge til en OK pris. Dette gjelder modellen etter Mai´96. Altezza står for lampene og må bestilles fra en egen butikk i australia. Resten kommer fra en side i Norge, men bestilles fra Kina (seff). Alt er i glassfiber, og må tilpasses. Har ikke sidene forran meg, men skal se om jeg kan hoste de opp snarest. Trenger nye øyelokk selv etter at de jeg hadde ble revet av.

Lenke til kommentar
er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Kufanger til 97 mod hiace ? litt billigere.

Har funnet noen på nettet men de skal ha 4800,-

Kufanger ble ulovlig å ettermontere fra 1.1.08. MEN dobbeltsjekk. Det skal godkjennes i vognkortet. Jeg sikret meg min da jeg hørte denne loven skulle tre i kraft for over ett år siden, men det ble ikke noe av da. Men ryktet sier at loven er satt fra overnevnt dato. Den gang jeg kjøpte kunne jeg få for 3000,- hos Eikermotorsport, men hvordan den ser ut vet jeg ikke. Alt avhenger av utseende og kvalitet. Selv ga jeg 6700,- for min fra Artictrucks. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...