Reklame Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Etter en 10 min telefonsamtale med Xbox support Norge, fikk jeg svaret: Nå er Xbox Live tjenesten oppe og går, og alt er som normalt! Er ikke hjemme nå, noen som sjekker om det er i orden? In that case, cant wait till i get home Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Funker fram til 8-9 tida, da blir det særdeles treigt. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Det har pleid å være slik ja, men nå skal det ifølge supporten være smertefritt døgnet rundt! Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen som er online nå og kan raportere litt? Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I natt fra ca 01:30 så var det jo ikke noe som funka nesten, jeg og 2 kompiser spillte halo 3, det var nesten 400.000 som spillte, når kl. var blitt 2 så var det 130.000 igjen og man fant ikke en eneste game å spille, bare såvidt vi okm inn på en custom game som vi laga selv. For å ikke snakke om CoD 4, der er det jo fullstendig kaos på kveldene. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 I natt fra ca 01:30 så var det jo ikke noe som funka nesten, jeg og 2 kompiser spillte halo 3, det var nesten 400.000 som spillte, når kl. var blitt 2 så var det 130.000 igjen og man fant ikke en eneste game å spille, bare såvidt vi okm inn på en custom game som vi laga selv. For å ikke snakke om CoD 4, der er det jo fullstendig kaos på kveldene. Jeg snakker ikke om igår. Jeg snakker om NÅ, Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 MS sa jo at alt var fikset og gammen for flere dager siden, men det var det jo overhodet ikke... Så det skulle ikke forundre meg hvis Live fortsatt er ustabilt. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 MS sa jo at alt var fikset og gammen for flere dager siden, men det var det jo overhodet ikke... Så det skulle ikke forundre meg hvis Live fortsatt er ustabilt. Når og hvor har de sagt det? Har du noen kilder? Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 MS sa jo at alt var fikset og gammen for flere dager siden, men det var det jo overhodet ikke... Så det skulle ikke forundre meg hvis Live fortsatt er ustabilt. Når og hvor har de sagt det? Har du noen kilder? tenkte det! bare spekulativ informasjon! Det trenger du virkelig ikke poste! Lenke til kommentar
evnd Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Testa litt rund 12-tiden, funka helt fint uten noe problemer i CoD 4. Meeeen, avventer til litt senere i kveld for å se om det virkelig er helt på G... Var nesten håpløst i går kveld... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke hatt så mye problemer de 2 siste dagene. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spillte online og lasta ned fra marketplace i går. Ingen problemer for meg i alle fall. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det fungerer på dagen, men somregel ikke ut mot kvelden. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 CoD 4 fungerte helt greit igår kveld helt til jeg logget av 22:15 Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei jeg får ikke engang logget inn på live,får beskjed om at jeg ikke har betalt noe jeg har og jeg får heller ikke frem noen info om betaling og lignende??? Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har ikke fulgt me alt for mye på denne saken da jeg ikke har merket noe galt enda. Jeg spiller bare GH3 for tiden og dette har fungert smertefritt for meg. Gjelder dette KUN COD4 og Halo 3? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Funka rævva i natt, men nå på ettermiddagen har jeg ikke opplevd noe krøll. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satt og spilte COD4 til kl. 00 i natt jeg. Oppstod ingen problemer da. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Testa litt TF2 istad, og det funka flotters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå