mcgroven Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mannen bak spill som Civilization og Alpha Centauri får velforjent heder. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette er absolutt velfortjent, ja. Sid Meier har laga mange fullstendig geniale spel, og er utan tvil min favoritt-speldesigner. Kay Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Totalt velfortjent. Gratulerer Sid! Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette var virkelig fortjent. Sid Meier er etter min mening ett av de største navnene innefor spillbransjen. Han og Peter Molyneux fortjener all ære de kan få. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Bah, ikke før jeg ser ny "Alpha Centauri" fortjener han dette..... Han er nesten verre enn Nintendo i "remakes" av spillene sine. Endret 9. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hyggelig å høre, han er virkelig en av de som fortjener dette Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bah, ikke før jeg ser ny "Alpha Centauri" fortjener han dette..... Nesten enig. Venter også på et nytt AC, men fyren har gjort så mye bra at han fortjener all heder og ære som kommer hans vei. And then some. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er fortjent. Spillene fra denne mannen er vel kanskje de jeg har kost meg mest med opp igjennom tidene. Gode gamle Pirates! på C64 for eksempel. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hatten av for Sid, civilization serien er et mesterverk. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel fortjent! Jeg husker Microprose fra C64-dagene, og spesielt Pirates! slo ut all av konkurranse da det kom. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Genial spilldesigner, enkelt og greit. Jeg håper fremdeles på en Colonization-remake, men jeg tviler egentlig på at spillet noensinne vil bli like bra som det var i DOS-dagene.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel fortent ja. Husker Civilization 1 på gamle pcen med windows 3.11, det var jaggu gode gamle stunder. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mannen er for spillverden hva Einstein var for vitenskapen, et geni. Velfortjent heder, er mye man kan takke Sid Meier for . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Fortjent. En sann mester i spill-design. Produktene hans er alltid såpass balansert at en (i stor grad) unngår "übertaktikk"- regelen (strategispill som er designet slik at en det oppstår en supertaktikk som alltid gir best resultat og dermed gjør spillet kjedelig). Endret 10. januar 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fortjent. En sann mester i spill-design. Produktene hans er alltid såpass balansert at en (i stor grad) unngår "übertaktikk"- regelen (strategispill som er designet slik at en det oppstår en supertaktikk som alltid gir best resultat og dermed gjør spillet kjedelig). Tja, jeg pugget nå i alle fall ruten frem til gunpowder i 1ern og 2ern, og det funket ganske så bra Lenke til kommentar
Hillarious Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja er ikke dette fortjent så vet ikke jeg! Har kost meg utallige timer med Sid Meier spill, særlig Colonization, Civilization og Railroad Tycoon. Civilization har bare blitt bedre og bedre, og railroad tycoon har også kommet i nyere utgaver, men når får vi se et nytt Colonization? Uansett, all ære til denne mannen, prisen er vel fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg