Nervetattoo Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Ben Afflecks regidebut. Se videoen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Casey Affleck virker som en ubrukelig skuespiller, greide ikke å overbevise meg for et kvart sekund. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Casey var decent i Jesse James-filmen, men han har alt for karakteristisk stemme som man fort vil knytte til en karakter og som bare vil være plagsom når han har akkurat samme stemmen på andre karakterer. Spent på denne uansett, Ben Affleck er ikke akkurat en skuespiller jeg har særlig sans for, så hvordan han gjør det som regissør er interessant. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hmm, nettopp. Mulig jeg burde se Jesse James, den har da tross alt fått en del god omtale. Og, Ben Affleck er det flere som ikke har sansen for ... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Casey Affleck virker som en ubrukelig skuespiller, greide ikke å overbevise meg for et kvart sekund. Jeg må si han stjælte showet i Jesse James. I grunn aldri hatt noe forhold til han så er spent på hvordan han er i GBG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg