nroj Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 dette høres bra ut http://ps3.qj.net/CES-2008-Sony-confirms-i...g/49/aid/111259 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flott dette blir kjempe bra! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 DIGG! Jeg trodde det på en måte hadde kommet jeg, bare at det var opp til de som lager spillene å ta det med eller ikke...Sånn at bare nye spill fikk det men nå høres det ut som man også kan gå til xmb med de gamle spillene også Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette er en feature som har vært etterspurt over en lang tid nå, synes det er på tide at Sony faktisk legger med ingame XMB. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette var jo bra, lurer på når det kommer. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 That's right: we say confirmed. Word is that the bombshell was dropped at CES 2008 Dæven, man trenger ikke mye å gå på før man proklamerer noe som bekreftet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Egentlig ganske utrolig at det enda ikkje har kommet, så essensielt som dette egentlig er. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men er ikke dette egentlig opp til spillutviklerne? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) er på ikke opp til spillutviklerne, punktum husk at med ingame xmb vil alle ps3ens funksjoner være tilgjengelig når en spiller.. musikk, chat, surfing, menyer osv.. Dette er ikke noe spillutviklerne kan gi adgang til ettersom dette er en integrert del av operativsystemet på ps3en Endret 9. januar 2008 av Pheonix Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi trenger strengt tatt ikke tilgang til PSN, musikk, system-konfig eller browseren mens vi spiller, eller? Tilgang til friends-listen med mulighet for invite hadde dog vært knall. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det blir bra. Det står i 'i løpet av året'; som desember 08? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi trenger strengt tatt ikke tilgang til PSN, musikk, system-konfig eller browseren mens vi spiller, eller? Tilgang til friends-listen med mulighet for invite hadde dog vært knall. the more the merrier Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 The less the quicker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja takk til alt sammen sier eg Det eg finner mest nytteverdig er selvfølgelig det å kunne lese/sende meld til kem som helst,sende/få invitasjoner til spill. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt av problemet kan jo være at disse funksjonene spiser RAM. Slik som det er nå sluker XMB 32MB (?) RAM når det ligger i bakgrunnen mens man spiller. Dette tallet må jo bli noe høyere hvis vi plutselig skal få tilgang til alt av funksjoner. Gjerne gi meg en dask hvis jeg bare prater tull. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja takk til alt sammen sier eg Det eg finner mest nytteverdig er selvfølgelig det å kunne lese/sende meld til kem som helst,sende/få invitasjoner til spill. Ja, mer trenger vi ikke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det blir bra. Det står i 'i løpet av året'; som desember 08? Tipper det kommer 31 desember 08 mellom klokken 23:58 og 23:59 :!: Endret 9. januar 2008 av Mokko Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det blir bra. Det står i 'i løpet av året'; som desember 08? Tipper det kommer 31 desember 08 mellom klokken 23:58 og 23:59 :!: 31. desember 23:59:59.99 :!: GMT-11 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Litt av problemet kan jo være at disse funksjonene spiser RAM. Slik som det er nå sluker XMB 32MB (?) RAM når det ligger i bakgrunnen mens man spiller. Dette tallet må jo bli noe høyere hvis vi plutselig skal få tilgang til alt av funksjoner. Gjerne gi meg en dask hvis jeg bare prater tull. hvorfor trur du det bruker så mykje ram i bakgrunnen.:? fordi me ein gang når sony har skjønt det så skal me kunne bruke den rammen til å gjere dei tinga mens me spiller.. eg trur xmb tek meir enn 32mb ram. det er x360 sitt OS som tek 32mb å det er ei ypperlig tjeneste, så sony kan enda skrelle av meir ram å likevel gjere det mulig med in-game xmb. eg synes dette utsagnet var ganske tafatt av sony. Dei er verdenesmestere i stating the obvious. "xmb kommer i år"....selfølgelig kjem xmb i år, me hadde ikkje forventa noko anna heller! Endret 9. januar 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå