Gå til innhold

sony bekrefter ingame xmb i år


nroj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er på ikke opp til spillutviklerne, punktum :)

 

husk at med ingame xmb vil alle ps3ens funksjoner være tilgjengelig når en spiller.. musikk, chat, surfing, menyer osv.. Dette er ikke noe spillutviklerne kan gi adgang til ettersom dette er en integrert del av operativsystemet på ps3en

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar
Litt av problemet kan jo være at disse funksjonene spiser RAM. Slik som det er nå sluker XMB 32MB (?) RAM når det ligger i bakgrunnen mens man spiller. Dette tallet må jo bli noe høyere hvis vi plutselig skal få tilgang til alt av funksjoner. Gjerne gi meg en dask hvis jeg bare prater tull. :)

 

hvorfor trur du det bruker så mykje ram i bakgrunnen.:? fordi me ein gang når sony har skjønt det så skal me kunne bruke den rammen til å gjere dei tinga mens me spiller.. eg trur xmb tek meir enn 32mb ram.

 

det er x360 sitt OS som tek 32mb å det er ei ypperlig tjeneste, så sony kan enda skrelle av meir ram å likevel gjere det mulig med in-game xmb.

 

eg synes dette utsagnet var ganske tafatt av sony. Dei er verdenesmestere i stating the obvious.

 

"xmb kommer i år"....selfølgelig kjem xmb i år, me hadde ikkje forventa noko anna heller!

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...