Mr.Hbbz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei. Har dere noe forslag på en HD DVD spiller? Jeg har en Toshiba x200. Men Toshiba sin HD DVD spiller vil ikke fungere med HD DVD-er. Programmet bare lukker seg når jeg prøver å spille av en HD DVD. Takk =) Endret 10. januar 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Har dere noe forslag på en HD DVD spiller? Jeg har en Toshiba x200. Men Toshiba sin HD DVD spiller vil ikke fungere med HD DVD-er. Programmet bare lukker seg når jeg prøver å spille av en HD DVD. Takk =) Hva skal du bruke HD-DVD til? se filmer? eller har du et HD kamera? Mest trolig er HD-DVD på tur ut. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hei. Har dere noe forslag på en HD DVD spiller? Jeg har en Toshiba x200. Men Toshiba sin HD DVD spiller vil ikke fungere med HD DVD-er. Programmet bare lukker seg når jeg prøver å spille av en HD DVD. Takk =) Hva skal du bruke HD-DVD til? se filmer? eller har du et HD kamera? Mest trolig er HD-DVD på tur ut. Skal se filmer ja. Har HD-DVD på laptoppen, men trenger et program for å kunne spille det av. For det som fulgte med virker ikke av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå