Gå til innhold

XP spørsmål: innlogging

Anbefalte innlegg

hei,

jeg bruker administrator brukeren, og den vil jeg fortsette med å bruke, men når jeg går vekk fra maskinen en liten stund og kommer tilbake, så må jeg trykke på ønsket profil for å logge inn + skrive passord. hvordan få fjernet dette?

når jeg kommer tilbake til maskinen vil jeg at en screensavner eller noe skal stå å surre.. ikke innlogging.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høyre click på desktoppen -> Egenskaper -> skjermbeskytter -> Ikke sett at den skal gå tilbake til innlogging etter skjermbeskyyter. Nå er jeg ikke hjemme, så er ikke helt sikker. Mulig at du må inn på instillinger for å sette det, men det skal være dær du fixer det.

Lenke til kommentar

heisann Start/instillinger/komtrollpanel/strømstyring/avansert/ta vekk haken på krev passord når datamaskinen gjenopptar kjøring etter hvilemodus.

trykk dvalemodus ta vekk haken der

strømoppsett altid på de andre skal stå på aldri (dette gjelder ikke hvis det er berbar pc du har) :roll:

Lenke til kommentar

Jada, det der oppdaga jeg fort etter installasjon av XP. Men DETTE er litt værre:

Skrur på maskinen - Xp loader som normalt, men kommer opp login-boks med en error melding:

Du har ikke logget inn. Logg inn.

Og så: Velkomstskjermen!!

Dette oppstår tydeligvis fordi jeg ikke logger inn i tekst-modus men i velkomstskjermen... noen peil på hvordan jeg unngår dette?? Irriterende.. vil bruke velkomstskjerm, ikke tekst. Bah. Søkt i MsKB men ingenting finnes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...