sogkib10 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Følger det med Lan-adapter til Nintendos Wii? Eller er det bare wireless internet på den? LAN-Adapter S. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er kun Wi-Fi på den, og lan adapter må kjøpes separat. Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Det er kun Wi-Fi på den, og lan adapter må kjøpes separat. Takk for hurtig svar :-) Er det et godt kjøp? Har et litt ustabilt WiFi, men har ikke fått Wii'en ennå så har ikke testet med den heller. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kjøpte denne: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2581 Den fungerer perfekt. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det gjør helt sikkert denne også til 130 kr billigere. (Hvis du har nettverkskabel fra før) Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Går det ann å bruke en helt vanlig 3. parts ekstern usb lan adapter som er beregnet til pc? Endret 9. januar 2008 av Whoops Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, du må bruke et adapter laget for Wii for at det skal fungere. Har forøvrig et slik LAN adapter som Mr_Spock linker til og det fungerer utmerked. Er i alle fall mye bedre med trådet nett fremfor trådløst nett for min del ettersom det er langt fra routeren til konsollen. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har også et slikt lan adapter som Mr_Spock linker til, men jeg kjøpte mitt fra Play-Asia. Koster 187 kroner inkludert frakt, så det kommer heller ingen moms i tillegg. Tar noen dager fra de sender den til du får den (tok vel 5 dager med meg eller noe slikt), og det er nesten halvparten av prisen. Men så er det ikke så alt for mange kronene det er snakk om heller da, men det er et lite tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå