Gå til innhold

LOL ???

H_Bozz

Anbefalte innlegg

"Farlig å bruke AMD-prosessor?

VARMT: Dersom kjølingen skulle løsne fra en Athlon-prosessor kan det få katastrofale følger. Her er det store forskjeller mellom prosessortypene!"

"Flytter du PC-en kan det jo hende at kjøleviften løsner…"

uff.. denne fant jeg på dinside.no/data.. er den lol eller?? hvorfor i helvete skulle kjøling løsne pga at du flytter maskina?? Så virker det nesten som om dem later som at det er dem som har gjennomført testen!

ÅÅååååå tåler ikke det innlegget der!! :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ja... men forestill dere følgende "worst case scenario": Plutselig bryter det ut et jordskjelv på 9.2 på richters, og du sitter lykkelig og fornøyd og herjer løs i Arena, eller CS el. og der ramler ribba av.... ops... ;D

Nope... bare bullshit! Ribba sitter som bare pokker den.

Lenke til kommentar

Ehhhhhh...

Jeg bruker Motherboard Monitor, og opplevde at den begynte å varsle. Nå bruker jeg et shut-down program som MM kobler inn hvis temp blir for høy, og maskinen skrudde seg av.

Ned på kne under bordet, og litt hektisk skruing på pc. Da viser det seg en av festeørene (eller hva f man kaller det) hadde knekt rett av.

Så HSF-en sitter nødvendigvis ikke hvis du er litt uheldig.

Anbefaler alle å bruke et shut-down program som smeller inn hvis det blir for varmt. Det sparte meg for noen lapper i hvertfall.

Ps! En thunderbird KAN komme opp i over 350 grader hvis man har maks uflaks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...