H_Bozz Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 "Farlig å bruke AMD-prosessor? VARMT: Dersom kjølingen skulle løsne fra en Athlon-prosessor kan det få katastrofale følger. Her er det store forskjeller mellom prosessortypene!" "Flytter du PC-en kan det jo hende at kjøleviften løsner…" uff.. denne fant jeg på dinside.no/data.. er den lol eller?? hvorfor i helvete skulle kjøling løsne pga at du flytter maskina?? Så virker det nesten som om dem later som at det er dem som har gjennomført testen! ÅÅååååå tåler ikke det innlegget der!! :sad: Lenke til kommentar
AmaZed_xxx Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Ja.. enig med deg, hvorfor i F*** skal vifta rammle av CPUen!! Jeg mener at AMD IKKE er farlig MEN ***BEST*** _________________ -=[FAEN der smelt prosessoren(P4)]=- **[email protected]** 29¤C Tbird [ Denne Melding var redigert av: AmaZed_xxx på 2001-09-26 21:12 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Det kan godt tenkes at "AMD er best", men det er uansett et stort minus at prosessoren blir så varm. Det hender jo støtt og stadig at vifter slutter å virke; *psssst*. MLW Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 27. september 2001 Forfatter Del Skrevet 27. september 2001 jaja.. men ikke at kjøleribba detter av!! Vis kjøleribba fortsatt sitter på vil nok ikke prosessoren bli ødelagt! Lenke til kommentar
Silence Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Er vel noen som har montert Silverado'n og rista boksen litt :smile: Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Ja ja... men forestill dere følgende "worst case scenario": Plutselig bryter det ut et jordskjelv på 9.2 på richters, og du sitter lykkelig og fornøyd og herjer løs i Arena, eller CS el. og der ramler ribba av.... ops... ;D Nope... bare bullshit! Ribba sitter som bare pokker den. Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Ehhhhhh... Jeg bruker Motherboard Monitor, og opplevde at den begynte å varsle. Nå bruker jeg et shut-down program som MM kobler inn hvis temp blir for høy, og maskinen skrudde seg av. Ned på kne under bordet, og litt hektisk skruing på pc. Da viser det seg en av festeørene (eller hva f man kaller det) hadde knekt rett av. Så HSF-en sitter nødvendigvis ikke hvis du er litt uheldig. Anbefaler alle å bruke et shut-down program som smeller inn hvis det blir for varmt. Det sparte meg for noen lapper i hvertfall. Ps! En thunderbird KAN komme opp i over 350 grader hvis man har maks uflaks... Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Enkelte HK produsenter er jo kjent for å lage CPU sokler med for dårlige festebraketter for HSF'er, men dette gjelder jo ikke alle... selvsagt kan man være uheldig, men dette må jo være det berømte unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå