Rusma Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva heter skuespilleren som spiller Marsellus i Pulp Fiction? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www.imdb.com/title/tt0110912/ Ving Rhames -KJ Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva heter skuespilleren som spiller Marsellus i Pulp Fiction? Ving Rhames IMDb er din venn. EDIT: D'oh! Endret 9. januar 2008 av Aleksander Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så filmen akkurat nå, og det er en ting jeg må si. Er ikke det å være "The Gimp" verdens kjipeste filmrolle? Jeg mener, absolutt verdens kjipeste? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Så filmen akkurat nå, og det er en ting jeg må si. Er ikke det å være "The Gimp" verdens kjipeste filmrolle? Jeg mener, absolutt verdens kjipeste? Enhver rolle i Pulp Fiction er jo konge. Mye heller det enn å spille mot Jan Thomas i Mojave. Endret 10. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så filmen akkurat nå, og det er en ting jeg må si. Er ikke det å være "The Gimp" verdens kjipeste filmrolle? Jeg mener, absolutt verdens kjipeste? Enhver rolle i Pulp Fiction er jo konge. Mye heller det en å spille mot Jan Thomas i Mojave. KaCHINGH!! Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Jeg spiller i Pulp Fiction" "Åh, kult. Hvem spiller du? Filmen går i kveld, så da kan jeg se deg på lerretet!" "Ehm, det er ikke akkurat en så stor rolle, og vel, du ser på en måte ikke at det er meg.. eh.." Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vil vel påstå at gimpen er Stephen Hibberts (det er det han heter) stjernerolle, med tanke på at han i ettertid kun har spilt i roller på linje med Business Man og Tourist on Toilet (i tillegg til to roller i et par tv-episoder. Føler liksom at statistrollene i større grad fanger essensen av karrieren hans). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Jeg spilte gimpen i Pulp Fiction" "Sweeet, din heldige motherfucker! Få kjøpe deg en drink!" Dette er den mest realistiske situasjonen beskrevet i denne tråden sålangt. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil vel påstå at gimpen er Stephen Hibberts (det er det han heter) stjernerolle, med tanke på at han i ettertid kun har spilt i roller på linje med Business Man og Tourist on Toilet (i tillegg til to roller i et par tv-episoder. Føler liksom at statistrollene i større grad fanger essensen av karrieren hans). Vil du påstå det? Hvorfor påstå noe som er godt dokumentert mange plasser på nett? Stephen Hibbert -KJ Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dokumentasjonen burde da backe opp påstanden min ganske grundig? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var da også det jeg mente, selv om at jeg ser at mitt utsagn kan misforstås. Burde vel ha lagt ved en på slutten der. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå