Napoleon XIV Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor er det blitt av "Bruktmarkedet"? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Likte at det var såpass "enkelt" å bytte mellom foto, hardware og spill. Men jeg likte ikke at den kronologiske oversikten over artiklene var såpass rotete i forhold til før. Det var fint med litt "eye candy" da i motsetning til det gamle trauste utseendet. Og de siste sakene i linux og andre kategorier var bra å ha Lenke til kommentar
arnfinlm Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Designtemaet er ikks så værst. Litt lite kontrast blir det mellom det lysegrønne og den hvite bakgrunnen. Men LAYOUT er egentlig helt grusomt. Her virker alt plassert i hytt og pine. Har ikke noe imot reklame men her ødelegger det mye for helheten av sida, dårlig integrert og rotete. Hvorfor er menylinja delt i to? dette synes jeg medfører ett mer rotete inntrykk. Ikke helt overbevist. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg savner å se antall innlegg i oversikten over de siste diskusjonene. Dette var noe av det første jeg la merke til også. Det var lettere før, hvor antall innlegg kunne sees, og en kunne se om det var kommet nye innlegg i samme tråden. Så kan dere jo la "Leserne mener" komme rett under " Ferske diskusjoner" som før. Et nytt design krever tilvenning, og det går seg nok til her også. Grattis med et mere modern 'look' :-) Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det som irriterer meg er at linkene på siden IKKE virker. Klikker jeg f.eks på "Alle testene" så lastes ikke den siden NOE sted. Syns også denne forumseksjonen har kommet for langt ned på siden, og at siden generelt er rotete. Designet var mye penere, men jeg er ikke sikker på om det er mer brukervennlig som egentlig er det viktigste. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
aod Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tanken med nytt utseende er god, men det blir for rotete. Må drive å lete rundt på siden for å finne de forskjellige kategoriene, slik som tidligere lå tilgjengelig til venstre eller høyre på siden. Artiklene på hovedsiden burde være merket med tid. Flytt reklamen, eller aller best - fjern den (men det skjer vel ikke) Det nye utseende er nå mer lik en annen konkurrent som jeg ikke bruker så mye lenger, som jeg gjorde før....... Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Også enig i at forsiden er rotete grunnet manglende kronikk i artiklene Linker til testene fungerer heller ikke, jeg blir bare send til forsiden igjen... _litt_ testing kunne dere vel gjort før dere slenger ut en beta side som default? Lenke til kommentar
8086 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Linker til testene fungerer heller ikke, jeg blir bare send til forsiden igjen... Samme opplever jeg. Et screenshot er vedlagt. Har f.eks. prøvd å åpne alle lenkene i "Årets kamera - Redaksjonens Valg", alle ender på forsiden! Lenke til kommentar
nib Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvor er det blitt av ordlista? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Må bare tipse dere om JohndoeMAKT sin fantastiske fix til Akam, HW og Gamer. Sånn blir forsiden med fixn: Finner fix'n hans her. Endret 16. januar 2008 av Itw Lenke til kommentar
rojada Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor vises det bilder som viser bare halvparten (eller mindre) av det objektet som artikkelen handler om? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er en del av designet med de brede bildene. At bildet til artikkelen blir slik er bare et resultet på de skal utnytte bredden. Hadde man heller "zoomet" litt ut og få luft på siden det lite vits i denne "widescreen" formen. Hvis alle artiklene skulle vært som den er no, men med høyere bilder ville man fått langt færre artikler i høyden i vinduet og du må scrolle mer. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Liker det nye designet, men dere må fylle opp med 'House'-ads i Adtech så dere slipper Adtech/Helios sin egenreklame i de tilfellene dere ikke har noen betalende annonsører på de ulike annonseplassene. (Merkes en (egen)annonse med 'house' i kategori så kommer den automagisk opp når det ikke er andre kampanjer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg