Scratch176 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Lurer, som mange andre, på å gå til anskaffelse av PS3. Har ventet på at Elprice skulle få inn sin pakke med RFOM og Motorstorm igjen, men ble tomt rimelig kvkt, så rakk ikke bestille. Lurer derfor nå på om noen vet om det kommer noen ny bundle så det lønner seg å vente, eller om man bare skal slå til på 40gig utgaven fra Elprice? Takker for svar... Scratch Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tviler vel litt på om de tar inn flere av den typen bundle med RFOM og Motorstorm. Om du helst vil kjøpe bundle, så tipper jeg at den neste kommer til våren; enten sammen med Dualshock 3 eller med MGS4, eller med begge.... Lenke til kommentar
Scratch176 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm.. Ok... Er ikke avhengig av bundle, men er jo digg å få litt valuta for pengene.. Men våren er leeeenge til.... Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om du finner en billig PS3 et sted (eller importerer en fra USA eller Canada), så kan du jo alltids kjøpe spill brukt på byttebutikker som feks EB Games eller Game. Du finner sikkert et og annet på finn.no også. Da vil jeg tro du får den samme verdien for pengene som ved en bundle, og du kan velge litt friere... Lenke til kommentar
Scratch176 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Da er ihvertfall PS3'en bestilt.. Men mangler bekreftelse fra elprice. Håper den kommer snart.. Bestiller også Resistance og Assasins, så blir det nok liv i heimen... Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da er ihvertfall PS3'en bestilt.. Men mangler bekreftelse fra elprice. Håper den kommer snart.. Bestiller også Resistance og Assasins, så blir det nok liv i heimen... Grattis Annbefaler deg å kjøpe en ekstra kontroll og spille co-op med en venn på resistance. Det er skitgøy Lenke til kommentar
Scratch176 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jasså?? Noen tips til kontroll? Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jasså?? Noen tips til kontroll? Jeg ville prøvd å få tak i en Dual Shock 3 hvis jeg skulle kjøpt en ekstra håndkontroll nå. Den er bare ute i Japan, men fås kjøpt i nettbutikker og på Ebay osv. -- Luggage Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er enig med MrLuggage. Kjøp på nettet, eller vent til den kommer til norge iløpet av våren Lenke til kommentar
Scratch176 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Som foreksempel denne?? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns det er rart at man ikke kan forhåndsbestille dual shock 3 i noen norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå