mcgroven Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Verdens mest berømte monark har blitt frelst på Wii. Les mer Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hehe, skulle gjerne ha sett henne å spille En gammel, stiv kjerring som spiller WII... Neinei, det må være bug ved denne verden Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror dette er reelt, hun har alltid vært opptatt av tekniske duppeditter som mobiltelefoner og hun har sin egen Ipod. Vi må tenke på at de er normale mennesker som oss, til og med bestemora mi på 70 som har hatt to hofteoperasjoner syns Wii var morsomt! Å det var et syn.... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan ikke benekte at Wii har et stort "område" med spillere. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 HaHa Jeg skjønner hvorfor ! Kanskje jeg møter henen i mii parade? xP Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan ikke benekte at Wii har et stort "område" med spillere. Og hvor mange av dem tror du er hardcore? Kan jeg heller game Elma om jeg skulle ha vært casual=) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og hvor mange av dem tror du er hardcore? Kan jeg heller game Elma om jeg skulle ha vært casual=) Hva er det for et argument? "Hardcore" er et like utvannet og tåpelig utsagn her som "stråmann" er i politikk og samfunnsdelen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Beklager, denne posten gikk litt i surr Endret 10. januar 2008 av Erik1992 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, den engelske kongefamilien har vel aldri blitt beskyldt for å være særlig oppegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg