Frederick_ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Likte MYE mere det gamle mye lettere å bla i artikler Endret 11. januar 2008 av Symphony^ Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Likte det gamle utseende godt Lett og finne fram osv Med det er nok sikkert bare en vanesak. Ble veldig likt ItAvisen dette egentlig. Men forandring fryder for meg. Selv om det kunne vært kjekt og velge. Savner de siste 20 annonsene i bruktmarkedet Da jeg brukte den flere ganger for dagen. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) En liten preview:http://spackfish.com/hw/hw_mod_preview.avi Forsiden er ferdig og artikkelvisning står igjen å oppdatere. Siden ble så rask og hendig etter endringen at jeg vurderer å også gjøre det samme med forumet hvor jeg også kan lage kjekke features som "softblock", "favorite user highlighting", forminsking av nested quotes og mer. Kommer du til å dele denne forbedringen med oss andre når du er ferdig med den?. Endret 12. januar 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jepp. Jeg skrev den i går om som et greasemonkeyscript så det fungerer også i Firefox selv om den der er mye tregere. ( Fordi Opera ikke rendrer eksterne elemeneter med style display: none; mens Firefox gjør ) Jeg fullførte også artikkelmodifikasjon i går men greide i samme slengen å ødelegge endringen for forsiden litt, så det eneste som gjenstår er å fikse den feilen, noe som ikke skal ta for lang tid. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Uten å ha lest hele tråden hittil og ikke fått med meg hva som skal skje, så må jeg si at jeg misliker det nye designet litt... reklamen ble mye mer dominerende, men samtidig mer integrert, så det ble for meg litt vanskeligere å differensiere på hva som er saker, hva som interessante saker og hva som er reklame... mulig det er bare meg som er trøtt akkurat nå, men tommelen ned for nye designet i sin nåværende form. nytt design -ja, dette designet - nei. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Selve designet er ok syns jeg, men alt for rotete og en smule vanskelig å finne ting. Kanskje det er vane sak, men jeg likte når alle praktiske linker mm var samlet øverst på siden. I tilleg er ikke fargevalgene helt gode.. er litt vanskelig å lese en del ting. som f.eks linkene under "Ferske diskusjoner". Om dere ikke er villig til å endre på mye så fiks hvertfall på tekst fargene her og der for å bedre lesbarheten.. Reklame.. Vel syns det alltid er for mye reklame jeg da.. men vet det må til av og til.. og det hadde vært ikke vært dumt med litt mindre på hw.no Taleg Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Stort sett møter jeg slike "overraskelser" med åpent sinn (jeg skjønner jeg burde visst at endringen kom, men det hadde jeg ikke fått med meg). Styrken til det gamle designet var at nyhetssakene var listet over hverandre i den rekkefølgen det ble postet, og man så raskt hva som var nytt. Nå er det spredt ut over 2-3 kolonner, med varierende bredde. Hvordan det oppfører seg ved oppdatering vet jeg ikke ennå. Min første tanke når jeg så dette var VG... Ser positivt på dette, så sant nyhetsbildet blir ryddet noe. slenger meg på denne meningen. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Synes stort sett at det nye designet fungerer fint, men har ikke noe imot om hw.no har gått tilbake til det gamle designet. men grunnen til at jeg besøkte denne delen av forumet er fordi jeg oppdaget det at jeg ikke får til å se noe som helst enn førstesiden av testene i verken IE7 eller FF.. og det er jo i grunn ganske irriterende. Om det er et problem på PC-en jeg sitter på nå og som finnes en løsning til, så send meg gjerne en PM eller lignende. EDIT: Ser ut som at det fixa seg selv etter en stund.. Endret 12. januar 2008 av Duztey Lenke til kommentar
fdl Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det er sykt irriterende når jeg skal lese tester f.eks. om PSU-er og det går ann å lese på første siden om testen, men når jeg trykker neste så kommer jeg ut av hele testen.... sykt irriterende å ikke få lese hele testen.... få tilbake det gamle designet eller fiks dette problemet Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg likte også det gamle designet bedre enn dette. Dette ligna på ItPro sitt design synes jeg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Her har jeg lagt ut første versjon av modifikasjonen for de som er tøffe nok til å prøve: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...logid=1071& Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 crap må bruke firefox eller opera da Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 crap må bruke firefox eller opera da Kan du gjøre dette om til en setning? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Flere som har problemer med å åpne hw.no-artikler i IE7? Lenke til kommentar
fdl Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Flere som har problemer med å åpne hw.no-artikler i IE7? jeg har problemer... jæ*** irriterende Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Her har jeg lagt ut første versjon av modifikasjonen for de som er tøffe nok til å prøve:https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...logid=1071& Hva kan man si, når ord ikke strekker til? Nydelig NYDELIG!! Det her va gode greier, bedre og enklere blir det ikke, digge dæ litt nu jah:) Eneste jeg savnet var bruktmarked anonsene som brukte og ligge på siden der.. Men men kan leve uten de... Btw: Kan jeg bruke denne på Alam.no også? Og om ikke er det mye jobb for deg og fikse så den funker der og? Opera Endret 13. januar 2008 av Itw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jepp. Takker nok en gang JohnDoe. Du er konge. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hiff sier jeg bare, ligner mere en dårlig avis eller noe. Rotete og litt forvirrende, maybye jeg er "gamel og sta" og ikke liker forandringen men damn... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det her va gode greier, bedre og enklere blir det ikke, digge dæ litt nu jah:)Eneste jeg savnet var bruktmarked anonsene som brukte og ligge på siden der.. Btw: Kan jeg bruke denne på Alam.no også? Og om ikke er det mye jobb for deg og fikse så den funker der og? Opera Bruk "bloggen" min som du finner link til i signaturen min til å komme med forslag til ting du ønsker. Gamer.no er lagt til i en ny versjon som kommer ut i morgen og jeg kan sikkert lage noe for Akam.no også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå