Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Liker ikke det nye designet, mest p.g.a. at hovedmargen er altfor smal Lenke til kommentar
MuertE-NAS Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Stemmer for å få tilbake det gamle designet! Alt for rotete!!! Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Enig. Det nye er rotete og uoversiktelig og utnytter plassen dårlig. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 leser heller itavisens apple-nyheter enn å prøve å lese noe på hw.no lenger.. bruker da kun forumet. har fjernet koblingen for hw.no fra IE og kun lagt til forumet. hvordan får man opp poll..? :S fant ikke noe om det i Help heller.. kun at det ikk ann heh.. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) hiver meg på her, likter det gamle best. desuten har siste forum poster på forsiden blitt lyse grønne og utrolig vansklig for meg med litt dårlig syn å lese (må nesten inn i skjermen og myse ) hva er galt med svart? nei få tilbake det gode gamle. Endret 9. januar 2008 av Hercules Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fatter ikke hvorfor så mange vil tilbake til en side som for lengst var udatert og en vits for et så stort domene som hw.no. Hvis dere fikser linken "Flere diskusjoner »" på forsiden til å gå rett til "Dagens aktive emner" er jeg ganske så fornøyd! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Likte egentlig det nye ganske bra, litt uvant, men blir vel vant til det etterhvert Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Folk som ikke likte det bør prøve "http://www.hardware.no/artikler", tilsvarende hos gamer osv.Jeg skiftet på snarveisikonene mine, og har dratt frem endel andre nettsider som jeg kommer til å bruke mer nå.Har ikke kommet over noe som kan måle seg med hardware forumet tough. =) Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Enig. Det nye er rotete og uoversiktelig og utnytter plassen dårlig. Siden virker mye mer rotete nå enn tidligere, men modernisering av den gamle siden er sikkert lurt. Men jeg ville ha gjort forandringene i små men hyppige skritt (litt som senntralbanken altså ) Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Folk som ikke likte det bør prøve "http://www.hardware.no/artikler", tilsvarende hos gamer osv. Jeg skiftet på snarveisikonene mine, og har dratt frem endel andre nettsider som jeg kommer til å bruke mer nå. Har ikke kommet over noe som kan måle seg med hardware forumet tough. =) Det fungerte faktisk ganske bra, takk for tipset Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg er helt enig!! den nye layouten er rotete... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 reklamen tar jo større plasse enn selve artikklene.... ser ikke problemet med det gamle. hva mener dere med at det er utdatert? det er det da ikke! vg.no har jo hatt sitt så lenge jeg kan huske og har hatt internett i hus.. (nei det er ikke noe mer ryddige de ) Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette her er krise, som nevnt en blanding mellom itpro og arngren. Greit nok det er lekker grafikk og alt det der, men rotete og uoversiktlig fremstilt. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det nye designet er rotete, glorete og direkte stygt. Gjør nesten så at jeg ikke har lyst å bruke siden lenger... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min mening om det nye designet: penere, men også mer rotete og uoversiktlig. Det virker som det man har prøvd å presse inn for mange horisontale elementer inn. Før kunne man liksom lese fra topp til bunn og få med seg alt, mens man så over i margen om man trengte noen ekstrafunksjoner. Nå derimot må man lese både i bredden og høyden for å få med seg alle sakene, og det virker mye mer uoversiktelig. og ustrukturert. i sin helhet. EN veldig positiv ting er dog disse nye boksene der man enkelt kan holde øye med hva som er overskriftene i de andre søstersidene. Jeg vil tro det er mange hw.no lesere som også følger med på en eller flere av søstersidene, og selv for dem som ikke gjør det er det sikkert lett å snappe opp noe interessant fra disse boksene Totalt sett likte jeg vel det gamle littegrann bedre kanskje, men det kan bare være følelsen av å være "vardt til det" som tipper skalaen i favær av gammelt design. -Stigma Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg likte helt klart det gamle best. Dette er uoversiktlig, se Stigmaes post for detaljene. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor er det ikke et pip å høre fra redaktøren(e)/de som mekka denne "fete" oppdateringen i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå