XII Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 lol ta det rolig da man. Det er ikke verdens undergang Må det være verdens undergang før man kan sette ord på noe som plager en...? Blir gjerne litt på kanten i ordbruken etter ørten innlegg om samme emne Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 En ting er sikkert uanset hvor høyt man skråler eller skrikker om overtramp av brukere utført av dem som styrer her så når det ikke fremm. slik er det også med generel klage på ting forumbrukerne eller andre mener om net side eller innleg som blir styrt fra dem i oven (styret) av HW no endrenger blir nokk ikke gjort på denne siden av dette århundre Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg er i hvert fall mye mindre på HW.no nå enn tidligere. Det er ikke nødvendigvis dårlig. Jeg har mer tid til noe annet. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Grafisk design er fin bil, der funksjonalitet er det absolutt viktigste... Lag noe som fungerer bedre, er alt for uoversiktlig nå! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes Hardware-nettverket skal ha en avstemning om de skal ta tilbake det gamle designet, eller ha dette som er nå. Dette er dog bare min mening Lenke til kommentar
XII Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes Hardware-nettverket skal ha en avstemning om de skal ta tilbake det gamle designet, eller ha dette som er nå. Dette er dog bare min mening Dette ville i det minste vært et tegn på at noe blir gjort. Ettersom jeg er ganske sikker på hvordan den voten ville gått, er jeg "all in" til det forslaget. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har laget ett opprop mot dette, som dere finner her! Bare å sende rundt slik at folk som er imot det nye designet kan signere! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) jeg er ikke imot det nye designet, jeg bare synes det er for uoversiktlig. dersom de kan ha det litt mer i kolonne form så er mye gjort. et forslag er jo å gjøre nyhetskolonna bredere, og så ha den delen fra nye stilinger og nedover helt på venstre side. da slipper du å lese nyheter i alle retninger men farger og slikt er helt ok. spesielt liker jeg det nye dynamiske skinnet. hvis nå bare hurtig redigering hadde funka da dersom det er ønskelig så kan jeg mekke et forslag i paint ellno Endret 29. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare kjipt at ikke vi som er "kjernen", les brukerne, blir hørt :( Som jeg allerede har poengtert i denne tråden, er det ikke riktig at dere, "kjernen", ikke blir hørt. Dere blir hørt, og vi kommer til å lansere en revisjon av designet som tar hensyn til tilbakemeldingene som har kommet. Men ja, ting tar faktisk tid, mange hensyn skal tas, og hva gjelder de siste ukene, har vi hatt mange feil å fikse. Det hadde vært hyggelig med litt forståelse for dette. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 OK, den kjøper jeg. Setter dermed whininga i hvilemodus, så får vi se hva nær framtid bringer. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor ikke bare lage en "former.hw.no", slik som IMDB har? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare kjipt at ikke vi som er "kjernen", les brukerne, blir hørt :( Som jeg allerede har poengtert i denne tråden, er det ikke riktig at dere, "kjernen", ikke blir hørt. Dere blir hørt, og vi kommer til å lansere en revisjon av designet som tar hensyn til tilbakemeldingene som har kommet. Men ja, ting tar faktisk tid, mange hensyn skal tas, og hva gjelder de siste ukene, har vi hatt mange feil å fikse. Det hadde vært hyggelig med litt forståelse for dette. dette høres bra ut, jeg gleder meg Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 I mellomtiden funker disse veldig bra: http://www.hardware.no/artikler/ http://www.gamer.no/artikler/ Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Bruker Hardware.no Dynamisk skin,men får ikke svart på noen innlegg...får bare en side som er bredere enn huset mitt....idiotopplegg!!!!!!!!! Kun hurtigsvar som fungerer...noen som har en god ide ? Blitt så lei av alt tullet her.... Endret 29. januar 2008 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 slenger meg på her jeg å. Det er ikke bra med så mye informasjon spredd utover siden på den måten. Kan vi få tilbake den gamle, greie layouten eller en sånn dropdown bar nederst til venstre som den vi allerede har i forumet? Mange her vil bli veldig glad for dette Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Bruker Hardware.no Dynamisk skin,men får ikke svart på noen innlegg...får bare en side som er bredere enn huset mitt....idiotopplegg!!!!!!!!! Kun hurtigsvar som fungerer...noen som har en god ide ? Blitt så lei av alt tullet her.... Jeg har samme greia. Får ikke brukt hurtigendring-funksjone. Må ta full endring. Mye annet som også er kammar! Feks prisguiden. Går inn på et produkt, skroller litt ned, så mister jeg navnet på produktet som stør øverst på sida.. hater nye hw.no! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 på amobil så fikk jeg ikke lest alle kommentarene når jeg scrollet ned. De gjemte seg! Når det er så mye bugs i skinet så er det på sin plass at det gamle kommer på plass. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan gikk egentlig avsteminingen? Jeg kan ikke fordra det nye designet, alt er forsatt bare rot. Det flyter i sammen, vanskelig å få oversikt hva man egenlig har sett tidligere og hva som er nytt. Vil bare ha det gamle tilbake, kort og godt. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Forsatt er det en perverst dårlig fargecombo i hw.no/artiklerdette gjelder underteksten i artiklene og "forumet" i høyre hjørnet, som er ikke er mulig å lese =/ Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ikke helt med på hva det er du kommenterer her. Jeg antar "underteksten" refererer til ingressene i artikkellisten, men hva er "forumet"? Forumlisten på høyre side av innholdet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå