Gå til innhold

Hardware.no: Bring tilbake HW.no's gamle design!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hjalp veldig å legge inn "patchen" fra JohnDoeMAKT ja.

Nå ble det leselig igjen.

 

konklusjonen for min egen del blir da:

Jeg fjerner hw.no som startside i IE, der den har ligget siden 2004.

Jeg leser heretter hw kun i modifisert form i Firefox.

Jeg ser ingen reklame.

Jeg leser hw sjeldnere.

 

Det er nok ikke noen gevinst for HW, men jeg er vel ikke lenger i målgruppen deres heller. Får lete rundt og se om det ikke dukker opp et nytt sted som tar samme rollen som hw hadde før.

Lenke til kommentar

det er jo vel å bra at folka bak hw.no ønsker tilbakemeldinger og tips om hvordan forbedre sidene sine, men faktum er det at de kommer ikke til å endre på det nye designet annet enn å fikse bugs og andre småting som ikke bidrar noe spesielt til det som fleste av oss mener, nemlig at forsida på hw.no og gamer.no er for rotete og burde deles litt mer i seksjoner.

 

selvfølgelig kan de bevise meg feil ved å faktisk gjøre noe med det, men jeg står ved min mening om at hovedsida ikke blir endra på. jeg har enda ikke sett en side i hw.no nettverket blitt endra i så stor grad etter en facelift.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke sett en side i hw.no nettverket blitt endra i så stor grad etter en facelift.

Og dersom en side i hw-nettverket kunne trenge å bli endret drastisk på, noe som er tilfellet for den nåværende hw.no siden, skulle det bare mangle at hw-crewet gjør noe med det. Når det er så mange som kommer med tilbakemelding om at de misliker designet, er det på tide å få opp øynene og vise at man faktisk setter pris på tilbakemeldinger ved å handle!

Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke sett en side i hw.no nettverket blitt endra i så stor grad etter en facelift.

Og dersom en side i hw-nettverket kunne trenge å bli endret drastisk på, noe som er tilfellet for den nåværende hw.no siden, skulle det bare mangle at hw-crewet gjør noe med det. Når det er så mange som kommer med tilbakemelding om at de misliker designet, er det på tide å få opp øynene og vise at man faktisk setter pris på tilbakemeldinger ved å handle!

 

Kan ikke være mer enig, men som jeg har sagt før i tråden så vil de sitte på gjerdet til den verste kritikken har gitt seg... "Vi setter stoooor pris på tilbakemeldinger" as if...

Lenke til kommentar

Problemet med det nye designet, og design på itavisen og co, er at det er vanskelig å raskt skille ut hva som er reklame og hva som er innhold (men det er kanskje meningen...?).

 

Og en ting til. Er det slutt på "utskiftsvennlig modus" for artikler? Jeg hater å lese lengre artikler/tester/etc uten det...Vanskelig å konsentrere meg på lesingen med all flash-en rundt...

Lenke til kommentar
Problemet med det nye designet, og design på itavisen og co, er at det er vanskelig å raskt skille ut hva som er reklame og hva som er innhold (men det er kanskje meningen...?).

 

Og en ting til. Er det slutt på "utskiftsvennlig modus" for artikler? Jeg hater å lese lengre artikler/tester/etc uten det...Vanskelig å konsentrere meg på lesingen med all flash-en rundt...

 

Utskriftvennlig side er noe som burde vært implementert. Å drive å kopiere tekst og bilder fra hver side i artiklene over i et tekstdokument blir for slitsomt.

Lenke til kommentar

Helt enig. Det første som slo meg da jeg så det "nye" "designet", var att HW har rekrutert web-designer fra IT-avisen. Med det gamle "listeformatet" på oversikten over artiklene, så man med ett halvt øye om det var kommet noen nye. Nå ligger ingressene i ulike formater og plasseringer, blandet med reklamebannere i ulike formater og snarveier igjen i andre formater. Totalinntrykk; hjemmelaget puslespill.

Lenke til kommentar
Helt enig. Det første som slo meg da jeg så det "nye" "designet", var att HW har rekrutert web-designer fra IT-avisen. Med det gamle "listeformatet" på oversikten over artiklene, så man med ett halvt øye om det var kommet noen nye. Nå ligger ingressene i ulike formater og plasseringer, blandet med reklamebannere i ulike formater og snarveier igjen i andre formater. Totalinntrykk; hjemmelaget puslespill.

Ja, det er bare et stort rot. Ikke noe godt gjennomført system på noe som helst.

 

Er det ingen i HW-crewet som leser hva folk skriver i denne tråden, eller overser dere blankt hva deres egne lojale lesere mener?! Ut ifra mitt eget og tilsynelatende de fleste andres synspunkt, er et "listeformat" det ønskelige. Et slikt format bringer med seg struktur og god oversikt. Denne "design-moderniseringen" er bare tull, å tukle med det som allerede var perfekt (så å si) kan ikke føre til annet enn nederlag!

Endret av XII
Lenke til kommentar
Helt enig. Det første som slo meg da jeg så det "nye" "designet", var att HW har rekruttert web-designer fra IT-avisen. Med det gamle "listeformatet" på oversikten over artiklene, så man med ett halvt øye om det var kommet noen nye. Nå ligger ingressene i ulike formater og plasseringer, blandet med reklamebannere i ulike formater og snarveier igjen i andre formater. Totalinntrykk; hjemmelaget puslespill.

Jeg kan si det slik at HW-Nettverket ikke har rekruttert noen web-designer fra IT-avisen, men har benyttet seg av helt egne ansatte med god kunnskap innen design. Kent William "oerhört" Innholt har i samarbeid med de forskjellige redaktørene i nettverket jobbet med dette nye design. Så håper det er oppklart.

 

Ellers er det hyggelig at folk skriver hva som er galt og slikt så nettverket kan ta det innover seg og jobbe med det videre. Sidene er jo ikke 100% ferdig enda. Man driver enda med litt tilpassing. :)

 

At de burde svare er jo klart, men det er rimelig mye å gjøre dem for tiden så de blir ikke tid til alt, ellers garanterer jeg at de leser alt som blir sagt her i tråden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...