Nstin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har lagt merke til at så si alle bruker en kamskjelltelefon eller fliptelefon om du vil. Regner med at det er for å lettere illustrere at samtaler blir tatt og at de blir avsluttet. At de bruker det som en illustrasjon i stedet for en pip. Så tenkte jeg meg litt om og fant ut at det er veldig mange filmer og serier som gjør dette. Interessant tenkte jeg. Er det noen som vet hvor jeg kan lese mer om dette? Helst om hvorfor de valgte å bruke det i heroes. Men andre serier eller filmer er også veldig interessant. Med andre ord. Jeg vil lese mer om kamskjelltelefoner som hjelpemiddel i film. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ...men jeg vet at de aller fleste EGENTLIG har iPhone Det florerer jo med bilder av kjendiser som har iPhone nå. Jeg har sett sånn minst 5-6 fra bare Heroes som har iPhone. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 House M.D bruker klapp telefoner av motorola Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hele gjengen i The O.C. hadde også kamskjelltelefoner, så ja det er veldig vanlig i serier. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bra konklusjon du har kommet med der. Har tenkt på det samme.. Er vel så enkelt som at det rett og slett ser bedre ut å flippe opp telefonen? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når jeg bodde i USA husker jeg at jeg reagerte på at omtrent alle hadde den type telefoner. Kan jo være derfor. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er nok PP. Product Placement, produkt plassering Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg synes nå The Matrix gjorde den beste visualiseringen med telefonen. Når det gjelder litteratur på det så er jeg desverre blank. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke bare p.p, klapp er veldig vanlig i statene. Også ser det kulere ut å klappe igjen samtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå