Uxzuigal Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Grøss og gru, grelt design med dårlig oversikt. Om dette beholdes håper jeg virklig at det blir muligheter for å bruke en gammel versjon også ( old.gamer.no . Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tøft nytt design! Wiii, jeg er på det ene bildet i artikkelen! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Første inntrykket mitt er svært positivt, jeg liker en forandring og det er akkurat det vi har fått. Utrolig gøy å se slikt og ikke minst være med på kunne komme med tilbakemeldinger for finpuss o.l. Jeg liker dette meget godt, så jeg valgte Meget Positivt. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Søren heller, jo mer jeg bruker siden, jo mer liker jeg den. Jeg holder fortsatt på at enkelte ting kan rettes her og der, men likevel har helhetsinntrykket kommet seg kraftig ved litt ekstra "bruk". Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Meget positivt.. Så med engang rotete ut, spesielt med alle de reklamene der.. Men etter 5 min kikking, så ble det veldig oversiktlig,stilrent.. Synes designet er meget bra = ) Likte spesielt den oversikten over karakterene på spilla og kommende spill etc.. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 AdBlock Plus & Element Hiding Helper sier jeg bare. Hadde ikke hatt noe imot reklamen var det ikke for at den er så utrolig dominerende... spesielt den på toppen. Men som sagt, sjekk vedlegget. Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Liker det ganske godt, ser litt vista ut, noe eg personlig finner ganske behagelig. Litt voldsomme reklamebannere, og det oppleves som litt rotete. Kan være eg blir vant til dette ganske kjapt, men mindre dominerende størrelse på reklamen hadde vært behagelig. BUG: Bruker IE 7, og videoene fungerer ikke skikkelig. Så Prototype-videodagboka som fungerte fint, men om eg skal se flere videoer (f.eks. Protype-traileren) blir eg bare sendt til hovedsida. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har en del bugs på video delen, kvar gong eg trykker på en "relatert" eller en "ny trailer" så ender eg opp på framsida. Bruker Opera om det skal ligge noke i det. Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har en del bugs på video delen, kvar gong eg trykker på en "relatert" eller en "ny trailer" så ender eg opp på framsida. Bruker Opera om det skal ligge noke i det. Akkurat samme som eg skreiv over. Ser nå at det er fordi den linker litt feil. Eksempelvis er Prototype-utviklerdagboka under http://www.gamer.no/videoer/3748 Om en klikker på en annen link, så forsvinner /videoer, slik at det blir http://www.gamer.no/3748 Dermed havner en på hovedsida. Burde være en enkel bug å fikse Lenke til kommentar
Quast Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Likte det gamle slippdatosystemet mye bedre. Det nye var altfor kompakt, og lite oversiktlig. Savner de fine tabellsystemet der slippdatoer for hver måned hadde sin egen rubrikk osv, istedefor at alt er stua i sammen i 8 lange sider uten skiller.. Men link til videoer/omtaler og karakter var fint. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mange fine og konstruktive tilbakemeldinger her! Arbeidet med å forbedre Gamer.no (og de andre nettstedene) har bare så vidt begynt, takk for innspill. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Mange fine og konstruktive tilbakemeldinger her! Arbeidet med å forbedre Gamer.no (og de andre nettstedene) har bare så vidt begynt, takk for innspill. Håper på jevnlige oppdateringen fra prosessen slik at vi vet hvilke feil som blir luket ut etterhvert. Men aller mest kunne jeg tenke meg en liten liste over hva som anslagsvis er de 5 eller 10 viktigste tingene dere kommer til å gjøre noe med i nærmeste framtid. Endret 10. januar 2008 av TSP Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lekkert! Dette likte jeg veldig godt. Bug: Noen video-linker leder bare tilbake til hovedsiden, som sikkert folk har påpekt allerede. Get on it. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Massevis av lenker som kun leder tilbake til forsiden, både videoer, eldre artikler, prisguide-lenker mm. Dette er noe som burde være høyt prioritert, da det er delvis svært frustrerende å bruke siden pga dette. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fant forøvrig en enorm bug nå. Videoene til Gamer.no og kulturo vises sammen, altså - filmer fra gamer kan sees hos kultoro, og visa verca. Håper inderlig ikke dette er meningen ..? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det forresten noen tanker om abonnement for å slippe reklame? Regner med dere kun tjener penger på klikk og da blir det ikke mye penger på meg i løpet av et år.. Jeg hadde imidlertid gjerne betalt en hundrings eller to i året for en reklamefri siden. Det burde vel vært mulig å differensiert tilbudet, men det koster vel penger å lage en slik løsning også. Bakdelen med topp-banneret idag er at man igrunn MÅ scrolle siden for å se noe som helst annet enn toppsaken. Det er ikke nødvensdigvis det man er ute etter. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Veldig mange av linkene til videoer stemmer rett og slett ikke. Jeg klikket på en video i en artikkel (se større) og ble sendt til www.gamer.no/video/#### istedet for */videoer/####, og måtte modifisere url selv for å komme til riktig side. Problemet dukker også opp om man klikker på en av linkene under "relaterte videoer" eller "nye videoer" inne på videoavspillings-siden. Da blir man sendt til www.gamer.no/#### istedet og må legge til /videoer/ selv. Regner med det er noe kluss med genereringen av disse pekerne, eller litt dårlig dokumentert lokalisering av videoer Håper dere får fikset dette raskt, da det er litt irriterende å måtte rette opp på sånt manuelt hver gang man skal se en video. (Browser: FireFox 2.0.0.11, Os: Vista 32bit) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fant forøvrig en enorm bug nå. Videoene til Gamer.no og kulturo vises sammen, altså - filmer fra gamer kan sees hos kultoro, og visa verca. Håper inderlig ikke dette er meningen ..? Vi skal se på dette så snart vi kan. Det er ingen planer for øyeblikket om noen "premium-konto" uten reklamer, men vi vurderer det stadig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Blir ikke aktuelt for meg å bruke det hvertfall. Digger reklamer i alle farger former og størrelser, overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg