Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt blandet oppfattning.

Synest elve designet er ganske fint, men det er alt for mange og alt for store reklame lenker.

Ellers synest jeg noen av størrelsesforholdene mellom ulike fonter er litt uklare i å vise hva som er viktig og ikke.

Når jeg kommer inn på siden tror jeg at jeg har kommet på "Adteck" og ikke gamer. 4 reklamer fra noe jeg ikke en gang vet hva er er det første jeg ser, dette må jeg si var veldig dårlig og unødvendig. Er det ikke nok med 1 reklame for hvert "selskap" eller produkt?

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

Må få gratulere med nytt design, må si jeg liker litt forandring i blant og dette kan jeg bli vant til. Syns egentlig det er rimelig forskjell fra Wordpress jeg da, selv om kanskje den "smoothe avrundingseffekten" er noe som går igjen. Liker at dere ikke gikk i itavisens fotspor med for kvasse kontraster og forholder dere nøytral (kanskje litt for nøytral?) slik at designet får en luftig følelse. Jeg vet at reklame er hovedsaken som får gamer.no til å gå rundt, men den ble litt for prengende i forhold til resten av designet. Til å være "1. utkast" vil jeg si at det er rimelig bra :)

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar
1. Utkast? Hvor henter du det fra? Beta-testingen er avsluttet, jo mindre de får utelukkende negativ kritikk er det vel heller tvilsomt at noe blir forandret (dessverre, slik jeg ser det).

Du så at det sto "1. utkast"? :) Det jeg mente var at det bestandig blir gjort mindre forandringer som vil gjøre designets helhet bedre og mer funksjonelt. Store forandringer må du nok se langt etter, men at det blir forandringer er nok sikkert :)

Lenke til kommentar

oerhört: Jeg laget en ny tråd i BETA-forumet og lurer forresten på om du kan svare meg på de seneste to innleggene i den første tråden hvor jeg tok opp gamer.no, når du har tid, regner med at det er hektisk i dag, takk ;)

Jeg er personlig imponert over det nye designet, jeg var veldig uenig i artikkeloppsettet i betaen, men da var det ikke arbeidet med så det var ikke noe rart :wee: Nå er det ypperlig.

Lenke til kommentar

En bør nok gi det litt tid før en slenger ut synspunkter. Forandring er jo ikke alltid like velkommen hos mange når en liker det som var der fra før, og da blir jo førsteinntrykk litt feil og negativt pga at det er en forandring og ikke nødvendigvis pga at designet er noe dårligere.

Mitt førsteinntrykk var også litt negativt, men jeg liker det bedre nå. Det er et par ting jeg fortsatt ikke har sansen for, og det er mengden reklame og at det kanskje blir for mye luft.

Gamer tv havner for langt nede på siden. Det optimale ville vært at den tok plassen til den horisontale Adtech-reklamen under de første nyhetene, men dere er kanskje for avhengig av reklamen? Med et så stort reklamebanner synes jeg det er unødvendig med enda et litt under.

Ellers blir det for luftig etter min mening, men det er jo en smakssak. Jeg er kanskje litt gammeldags når det gjelder design, men jeg liker litt struktur og da litt mer enn det som er der nå.

Kan også være enig med de som skriver at det er litt rotete, og det er flere ting som havner for langt nede på siden. Men det er jo igjen pga reklamen som vel ikke er mulig å gjøre noe med?

Lenke til kommentar

Dette syntes jeg ble veldig fint, likte spesielt den lille detaljer i topp hvor man kan veklse kjapt mellom søstersidene.

Eneste jeg savner på gamer.no sidene er den eldgamle funksjonen hvor man kunne sortere ut artikler etter plattform. Burde vært cookie som husket mine plattformpreferanser slik at jeg slapp å se masse PSP, DS osv. Men det får gå.

Førsteinntrykket virket i alle fall veldig profft. Håper neste prosjekt er å få artikler ut kjappere, spesielt HW.no ligger ofte etter idiotsider som ITavisen og digi.

Lykke til videre, jeg er innom hver eneste dag.

edit: Testoversikten er helt rå! :)

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
Nei nei og atter nei! Hva skjer? Fatter at dere ikke var fornøyd med det gamle designet :S Det var jo perfekt!

Gamer, dere har mistet min kjærlighet til denne siden, adjø!

Det som er underholdende min venn er at det designet som de nå har forlatt selv en gang i tiden ble voldsomt kritisert. :) Den gangen var nemlig det forrige designet der igjen mye bedre. Jeg var voldsomt mot det designet den gangen og skrev til og med en lame anmeldelse for å sammenligne med anmeldelser. Senere aksepterte jeg det og det ble bedre likt av meg. Selv om menyen og høyredelen på det som nå er det gamle designet/det som var i går, aldri er noe jeg har likt særlig godt. Men jeg skammer meg likevel for å ha vært så "krass" og "hard" den gangen.

Her er den tråden for forrige oppdatering: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6&hl=design

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...