TST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi starter det nye året med splitter nytt design. Les mer Lenke til kommentar
Runeklikk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) flott design må jeg si ps:er det bare meg eller er siden noenlunde tungere å dra? Endret 9. januar 2008 av Runeklikk Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi har litt ytelsesproblemer nå i starten. Gjør hva vi kan for å få ordnet opp i disse tingene. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om jeg trykker på et screenshot i en spillartikkel, blir jeg sendt til forsiden i stedet for til bildet jeg vil ha. Dette er vel en bug? Lenke til kommentar
halvorg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 4) Sortere anmeldelser etter karakter Det er nå mulig å sortere alle anmeldelser fra 2001 til i dag etter karakter, og deretter filtere på en enkelt plattform eller sjanger. Jævlig deilig: ), men får ikke det til å fungere i noen av browserne mine. Får opp lista av anmeldelser, men ingen av kategori-/sortering-linkene fungerer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjempeflott med nye side! Var med på betaen og la merke til att noen av forslagene mine faktisk ble brukt(sikkert flere som sa det samme, men heey). Herlig! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi har hatt litt innledende ytelsesproblemer. Dette arbeides med nå. Anmeldelsessiden fungerer ikke helt slik den er tenkt akkurat nå. Vi jobber med å fikse dette. At screenshots ikke fungerer må være en bug ja. Vi skal se på saken. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nydelig nytt utseende. Jeg lurer på om ikke det er vanskeligere å ignorere reklamen, noe som sikkert er kult for dere men som jeg selvsagt ikke er overbegeistret for. Slapt vanedyr som jeg er misliker jeg også å måtte venne meg til noe nytt, men det ser i alle fall svært bra ut. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mange fine forandringer her ja Bra jobba! Lenke til kommentar
dorR Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aha... Derfor jeg ikke fikk lasta siden rundt 0730ish... Fint design, bare å bli vandt til dette nå Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette var faktisk ganske stiligt! Me like Lenke til kommentar
webma Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pent design enda mere kos med gamer.no Lenke til kommentar
nasum Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm. Jeg må egentlig si at jeg syns forsiden ble utrolig rotete og uoversiktelig i forhold til den gamle. Undersidene fungerer derimot bedre Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må si jeg syntes det samme om gamer som om HW. Alt for lite farget og utrolig rotete oppsett. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kult design! Likte den kommende spill oversikten. Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om jeg trykker på et screenshot i en spillartikkel, blir jeg sendt til forsiden i stedet for til bildet jeg vil ha. Dette er vel en bug? En liten bug var det nok ja. Det skal være ordnet nå Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Uff, syns dette ser veldig rotete ut! Siden begynner å minne meg på itavisen og andre reklamepoppa sider. Pitteliten plass til innhold på venstre side og masse reklame, spam og linker til andre ting på høyre side. Dette kommer til å kreve tilvenning. Den store banneren på toppen av siden virker nå mye mer dominerende en før av en eller annen grunn. Da jeg tasta inn gamer.no i dag så trodde jeg at en pop-up vindu kom ut på grunn av all info på skjermen. Endret 9. januar 2008 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere trenger å vise kategori til hver enkel artikkel, slik dere gjorde før (på forsiden). Ellers var det veldig "wordpress / blog"-preget design, noe som passer bedre til en ren nettavis enn en gamerside. Min stemme går for det gamle gamer.no-designet. Fantastisk bra design. Reversèr endringene! Gamle gamer.no var feilfritt. Gjør heller små endringer og forbedringer der, enn å gi hele gamer.no en ny drakt som absolutt ikke fits the profile. Lenke til kommentar
Shangala Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen kjekke forbedringer, men personlig synes jeg designet er veldig stygt og rotete. Avrunda kanter og "glossy" farger, skjønner ikke hvorfor alle websider må oppdateres på denne måten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg