VikinGz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 nåååh, skeptisk Syns jeg har sett lignende før... og da syns jeg det var rotete... men det er vell fordi jeg ikke er vant til det men morsomt å se frammover =) Tror det blir bra til slutt ^^ Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Moro var på tide ja, hehe.. Lenke til kommentar
8ball Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ser bra ut dette. Er vel bare å gi de fleste brukerene noen dager på å finne ut hvor favoritt knappene deres er, så blir vel de også fornøyd Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) oiii, prisguiden har fått ett kraftig løft ^^ (kraftig og kraftig, men sia ser mye bedre ut) og det falt vertfall i smak Endret 9. januar 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Off.. det som er i mot det nye designet kan slenge seg på i min tråd mot det nye designet Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sidene laster også mye tregere enn før... går seg kanskje til? Mvh Petter Det merker jeg også. Ting går veldig tregt til tider nå Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Off.. det som er i mot det nye designet kan slenge seg på i min tråd mot det nye designet hadde ikke hatt noe mot å kunne hatt en knapp der man kunne ha valft nytt og gammelt disigne ;P Lenke til kommentar
stallman Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det ser helt jævlig ut Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det ser helt jævlig ut yes helt jævlig. jeg kommer ikke til å lese hw.no lenger om det skal være slik vertfall. eneste som var greit var logoen. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi arbeider med ytelsen. Diverse optimaliseringer som må falle på plass før ting blir så raskt å bruke som vi vil ha dem. Stay tuned. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det ser helt jævlig ut yes helt jævlig. jeg kommer ikke til å lese hw.no lenger om det skal være slik vertfall. eneste som var greit var logoen. Jeg syntes nå det er helt meningsløst å stille slike ultimatum.. Greit nok at du kanskje ikke liker det, men slike holdninger er vell kanskje litt vell ekstreme? Vi arbeider med ytelsen. Diverse optimaliseringer som må falle på plass før ting blir så raskt å bruke som vi vil ha dem. Stay tuned. Tenkte meg det var noe sånt Bra at dere jobber med optimaliseringen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble bra dette Litt uvandt men.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det meste negative med layouten er plasseringene av reklamen. Dessuten er det rett og slett for rent. Bilde med svart 1px kant, litt tekst og link i temafargen til den aktuelle siden - det er artikkelformatet. Det blir for hvitt, og blikkfanget fungerer i mine øyne svært dårlig. Alt under navigasjonslinjen bør med andre ord forbedres. Endret 9. januar 2008 av iMono Lenke til kommentar
Richie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Supert design. Framstår som en mye mer seriøs og profesjonell side nå Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere kan jo ikke seriøst mene at dere ikke skal lage litt "space" til venstre på siden? Trodde dette bare var en liten feil med BETAen. All teksten er jo klint HELT inntil venstre! Kjører Internet Explorer 7 for øyeblikket hvis det har noe å si Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det meste negative med layouten er plasseringene av reklamen. Dessuten er det rett og slett for rent. Bilde med svart 1px kant, litt tekst og link i temafargen til den aktuelle siden - det er artikkelformatet. Det blir for hvitt, og blikkfanget fungerer i mine øyne svært dårlig. Alt under navigasjonslinjen bør med andre ord forbedres. Og er det noen som kan design og layout så er det Morten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det ser helt jævlig ut Hvorfor ikke komme med konstruktiv kritikk? Man kan ikke forbedre på noe som er "for jævlig". yes helt jævlig. jeg kommer ikke til å lese hw.no lenger om det skal være slik vertfall. eneste som var greit var logoen. Heh. Forrandring fryder vel ikke alle. Hvorfor ikke post hva som du ønsker forbedring av? Gi det noen dager så tenker jeg det går bedre. Dette skjer alltid når sider endret design. Man liker det kanskje ikke med en gang, men det kommer seg etter hvert. Endret 9. januar 2008 av TCi Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg sier ikke at jeg kan gjøre en bedre webdesign-jobb nei. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere kan jo ikke seriøst mene at dere ikke skal lage litt "space" til venstre på siden? Trodde dette bare var en liten feil med BETAen. All teksten er jo klint HELT inntil venstre! Vi er klar over dette problemet, men har ikke hatt anledning til å fikse det før lansering. Skal se mer på dette etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå