Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Savner også noe å forholde meg til på venstresiden - hva med å ha linkene fra anbefalinger til nettbutikker vertikalt til venstre? Synest det var veldig slitsomt uten noe til venstre

 

Var det jeg reagerte på og. Forsiden har liksom "slagside" til venstre. Tror det hadde gjort seg å flytte en av de to høyre kolonnene (eller hva det heter) over til andre ytterkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes artiklene forsvinner litt i kaoset og de er vel grunnen til at de fleste besøker hardware.no?

Skader vel ikke å markere annonsene med "Annonse:" e.l. som vi ser på de fleste andre nettsteder.

 

Savner også dato/tid på artiklene.

 

Under "Populært i prisguiden" burde det være en søkeboks som man kan søke i prisguiden med.

Ser at det er mulighet for det høyere oppe på siden, men synes det passer bra her også.

 

http://www.hardware.no/artikler/

Fint med arkiv.. men kan man få det på dato også?

Gråfargen som benyttes som ingress gir en veldig dårlig kontrast til bakgrunnen...

Gjelder vel forsåvidt en del steder på forsiden også.

http://juicystudio.com/services/colourcont...23999999#result

 

Adtech-egenreklamen kunne jeg godt vært foruten.. dominerer altfor mye. (ja, jeg vet om flash/adblock++)

Her er et skjermbilde av firefox på en laptop med 1024x768 oppløsning.. blir ikke mye plass igjen til innhold.

post-9523-1199890850_thumb.png

 

Er ikke bare negativt med det nye designet da.. Mere moderne er det jo og designelementene er stort sett fine. Tar vel ikke så lang tid å venne seg til layouten siden dette er sånn typisk nettavis-layout. Har bare inntrykk av at de fleste likte den lineære blog-layouten som var før (meg inkludert).

Endret av Binary
Lenke til kommentar

Selve utseendet er pent, for all del, men det er fortsatt store mangler. Men med noen enkle endringer, kan det bli mye bedre. Mitt største problem er at hele forsiden virker meget uoversiktig. Skillet mellom artiklene, reklamen og sidebarene er ALT for dårlig. Dere burde samle alle artiklene i en rett, markert kolonne nedover, og markere skillet mellom selve siden og sidebaren mye tydeligere. Dere burde ha en sidebar istedenfor to, på høyre side (ad'en, "flere diskusjoner" og "ukens produkt", burde plasseres over "siste tester", og heller gi mer plass til artikelene.

Lenke til kommentar
Vel, det gamle hadde fokus på artiklene, og så ikke ut som en ITavisen-klone.

Det hadde fokus på de siste sakene med noen viktige saker øverst. Veldig dårlig flyt på siden, da løsningene ble lagt opp på hverandre. Den som er nå har en langt bedre flyt. Reklamen er vanskelig å fjerne, og den er der for at de skal tjene penger. Syns ikke den ligner på IT-avisen i det hele tatt jeg. Uansett er innholdet viktigere, noe HW er overlegen IT-avisen på.

 

Wow, det må ha vært noen oppriktig dårlige webdesignere!

 

Carl

Wow, flink til å slenge med leppa ser jeg. Hva med å poste kritikk istedet for dritt?

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Syntes like oppsett på sidene blir altfor rotete, ingen lett måte å få oversikt syntes jeg.

 

Det gamle var bedre da det lett var enkelt å få med seg hva som var nytt, nå ble det bare rotete.

 

Mye slik er jo bare å vende seg til, men mange nettsider har slike oppsett som dette, og de har jeg aldri likt eller blitt vant med.

Lenke til kommentar

Hulter til bulter! Dette likte jeg ikke. Det gamle designet var mye mer oversiktlig. Nå er reklamen og alt annet blandet sammen akkurat som mokkabønner og kremtopper i ut i vår hage.

 

Det gamle var mye finere.

Akam ble faktisk noe penere, men det er fordi den var så gruelig stygg fra før.

 

Jeg synes dere heller burde forandre siden med den gamle som en mal.

Edit: Slenger meg på de som mener det ligner på itavisen. Er det det som er forbildet?

Uansett tror jeg at jeg bytter startsiden fra hardware.no til about:blank helt til den er blitt kraftig forbedret.

Endret av premium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...