Nilsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor kraftig strømforsyning trenger du egentlig til maskinen din? Her er en pekepinn. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kanskje på tide å oppdatere denne guiden når det fortsatt linkes til den ved nye tester? Ting som bør kanskje kommenteres bedre : Hva man egentlig bør ha på de forskjellige railene , et oppsett som trekker relativt lite strøm men som har en kraftig gpu kan teoretisk trekke lite watt, men få problemer med å fungere / stabilitet pga overbelastning av en rail. Hvilke faktorer eller komponenter som øker belastningen på de forskjellige railene (eller hva trekker hva) Hvilke type sertifiseringer som finns og hva disse betyr. Hvordan man grovt kan estimere levetid på en psu. Lenke til kommentar
HyPeRFrEd Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hei! har lest meg rundt en del og er usikker på om jeg har for stor strømforsyning, har 1000watt. så håpte noen kunne fortellt meg ca hvor stor jeg egentlig trenger Har dette: ASUS Crosshair V Formula-Z, Socket AM3+ AMD FX-8350 Eight-Core Processor 4.0GHz Kingston DDR3 HyperX Beast 16GB (2 brikker) Noctua NM-D14 CPU kjøler 2stk dvd brennere en blu-ray og en vanlig 4stk hardisker 300GB velociraptor, 500GB vanlig, 1TB vanlig og 128GB SSD Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB PhysX Mvh Robert Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hei! har lest meg rundt en del og er usikker på om jeg har for stor strømforsyning, har 1000watt. så håpte noen kunne fortellt meg ca hvor stor jeg egentlig trenger Har dette: ASUS Crosshair V Formula-Z, Socket AM3+ AMD FX-8350 Eight-Core Processor 4.0GHz Kingston DDR3 HyperX Beast 16GB (2 brikker) Noctua NM-D14 CPU kjøler 2stk dvd brennere en blu-ray og en vanlig 4stk hardisker 300GB velociraptor, 500GB vanlig, 1TB vanlig og 128GB SSD Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB PhysX Mvh Robert Med det oppsettet kunne du fint klart deg med 500 watt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 For stor strømforsyning? Visst den strømforsyningen fungerer, så er det ikke noe poeng i å gå ned på antall watt. Den trekker kun den strømmen den trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå