enden Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Av og til hender det utenkelige - at harddisken med alle feriebildene og musikken ikke dukker opp i Windows. Hva gjør du? Les mer Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 mulig å få en oppdatering på denne snart? har en ødelagt harddisk liggende. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva løser ikke chkdsk /r sier jeg.... når det gjelder Windows. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 mulig å få en oppdatering på denne snart? har en ødelagt harddisk liggende. Den er vel egentlig ganske up to date enda. Teknologien har ikke endret seg. Det er mulig det finnes flere alternativer når det kommer til rekonstruksjon, men jeg bruker nå fortsatt GDB på job i alle fall Lenke til kommentar
petnor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva skjer hvis du ikke bruker den samme printkort? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Som regel det samme som når du putter en Porsche-motor i en Lada. Det passer ikke, eller vil ikke starte. I verste fall kan du risikere at du ødelegger disken, men den sjansen anser jeg som ganske liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå