enden Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi går fra dyrt til billig i vår søken etter den beste 24-tommeren. Samsung leverer lav responstid til gunstig pris. Les mer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er det noen som kan anbefale et alternativ til denne skjermen? I "billig-klassen", 24"? Har vurdert denne skjermen kraftig, og holder fortsatt en finger på den. Men siden jeg spiller relativt lite kan jeg klare meg med litt mer etterslep og bedre farger (og sRGB) om mulig i samme prisleie. Liker forøvrig designet på skjermen veldig. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har kjøpt denne skjermen og er godt fornøyd med den La ikke merke til bølgete baklys. Faktisk virker baklyset helt monotont (som det skal være). Skjermen er stillt inn på høyfjellsol, men dette er det jo bare å stille ned. Ikke akkurat noe å trekke ned for. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vet det er gammel post men hva er forskjellen på denne og "Plus"-versjonen? Jeg har 245B Plus og kjenner meg ikke helt igjen i testen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Og vet noen hvor man kan få tak i denne lyd-baren til å feste under? Den hadde vært utrolig praktisk å ha. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 har brukt denne skjermen i mange år nå, men aldri lest testen. Lurer itt på hva "mangler sRGB" betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå