Gå til innhold

Lenovo N200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor står det (på den oppgraderte modellen til 3990,-) i overskriften hos Komplett 3GB, mens når man går inn på spesifikasjonene står det 1x1GB?

Maskina leveres med 1 brikke på 1GB innstallert fra Lenovo. Maskina har 2 minnespor, der altså det ene sporet er fylt med 1GB og det andre sporet er ledig.

Komplett legger ved en 2GB-brikke i egen emballasje ved siden av maskina. Du mottar altså en bærbar PC med 1GB ram installert, samt en brikke på 2GB som det er meningen at du selv skal sette i maskina. På den røde streken på siden til komplett står det utdypet at 2GB-brikken leveres ved siden av maskina og at installasjonen er meget enkel.

Lenke til kommentar
Hvorfor står det (på den oppgraderte modellen til 3990,-) i overskriften hos Komplett 3GB, mens når man går inn på spesifikasjonene står det 1x1GB?

Skal kjøpe en for moren min.

Grunnen til det er at Lenovo leverer den med 1 GB som standard, men for at maskinen skal bli mer interessant har komplett selv valgt å legge ved en 2 GB brikke som man selv må installere slik at det totalt blir 3 GB.

Lenke til kommentar

Ok, takker :)

Har bestilt nå, men etter å ha ført inn all informasjon, så kommer det en Komplett feilmelding: Page cannot be displayed? Skal jeg bare gå tilbake og prøve på ny? Vil nødig kjøpe to stk!

edit: Prøvde bare på nytt, funket greit da.

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Ser N200 med Core duo på ukens tilbud på Komplett til 5000,-  Vurderer å bite på. Samtidig har MPX N100 til samme pris, mens N200 er noe dyrere. Paradokset er at N100 ser ut til å være en bedre maskin ut ifra specs. Maskinen skal brukes til surfing, E-post, Skype og Office.

Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Dette er for såvidt ikke en kommentar til Lenovo N200 - men jeg stusser litt når man under bærbare for studenter/økonomi hevder at man er nødt til å ha muligheten for å brenne DVD???

For egentlig er vel DVD brenning kun er aktuelt for kopiering av musikk og filmer....- å lagre skolearbeid m.m. kan vel muligens likegodt lagres på minnepinn?? Mao er en DVD brenner i denne kategorien egentlig bare en fordyrene komponent etter mitt syn...- og for å være ærlig så er vel egentlig også innebygde WEB kameraer også rimelig bortkastet i mange tilfeller. Noe helt annet å ha mulighet for å koble det til som ekstern løsning...- men som begrep "MÅ HA" under denne kategorien er det fullstendig bortkastet etter mitt syn. Gjør det rimeligst mulig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...