Muffinman Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Veldig bra tilbud det der, ville nok blitt mitt valg om jeg ikke allerede har handlet. Men etter litt ebaying og oppgradering sitter jeg med 2.5GB ram og T7100 (1.8ghz) på min og har betalt tilsammen litt mindre enn i tilbudet. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hvorfor står det (på den oppgraderte modellen til 3990,-) i overskriften hos Komplett 3GB, mens når man går inn på spesifikasjonene står det 1x1GB? Skal kjøpe en for moren min. Endret 26. februar 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor står det (på den oppgraderte modellen til 3990,-) i overskriften hos Komplett 3GB, mens når man går inn på spesifikasjonene står det 1x1GB? Maskina leveres med 1 brikke på 1GB innstallert fra Lenovo. Maskina har 2 minnespor, der altså det ene sporet er fylt med 1GB og det andre sporet er ledig. Komplett legger ved en 2GB-brikke i egen emballasje ved siden av maskina. Du mottar altså en bærbar PC med 1GB ram installert, samt en brikke på 2GB som det er meningen at du selv skal sette i maskina. På den røde streken på siden til komplett står det utdypet at 2GB-brikken leveres ved siden av maskina og at installasjonen er meget enkel. Lenke til kommentar
knut Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor står det (på den oppgraderte modellen til 3990,-) i overskriften hos Komplett 3GB, mens når man går inn på spesifikasjonene står det 1x1GB? Skal kjøpe en for moren min. Grunnen til det er at Lenovo leverer den med 1 GB som standard, men for at maskinen skal bli mer interessant har komplett selv valgt å legge ved en 2 GB brikke som man selv må installere slik at det totalt blir 3 GB. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Ok, takker Har bestilt nå, men etter å ha ført inn all informasjon, så kommer det en Komplett feilmelding: Page cannot be displayed? Skal jeg bare gå tilbake og prøve på ny? Vil nødig kjøpe to stk! edit: Prøvde bare på nytt, funket greit da. Endret 26. februar 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Da er det en på tur hit også Vurderte denne før, men ventet til det muligens kom en med dobbel kjerne og mer RAM, som det da gjorde Har hatt lyst på en bærbar lenge nå! Lenke til kommentar
bjorners Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ser N200 med Core duo på ukens tilbud på Komplett til 5000,- Vurderer å bite på. Samtidig har MPX N100 til samme pris, mens N200 er noe dyrere. Paradokset er at N100 ser ut til å være en bedre maskin ut ifra specs. Maskinen skal brukes til surfing, E-post, Skype og Office. Noen som har gode råd? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Søstera mi skal ha en sånn. Endret 10. april 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Dumle Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dette er for såvidt ikke en kommentar til Lenovo N200 - men jeg stusser litt når man under bærbare for studenter/økonomi hevder at man er nødt til å ha muligheten for å brenne DVD??? For egentlig er vel DVD brenning kun er aktuelt for kopiering av musikk og filmer....- å lagre skolearbeid m.m. kan vel muligens likegodt lagres på minnepinn?? Mao er en DVD brenner i denne kategorien egentlig bare en fordyrene komponent etter mitt syn...- og for å være ærlig så er vel egentlig også innebygde WEB kameraer også rimelig bortkastet i mange tilfeller. Noe helt annet å ha mulighet for å koble det til som ekstern løsning...- men som begrep "MÅ HA" under denne kategorien er det fullstendig bortkastet etter mitt syn. Gjør det rimeligst mulig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå