ZoRaC Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 http://www2.photosig.com/viewphoto.php?id=596916 Ja ja funker ikke med hot link Joda, det funker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 ZoRaC: Det funka ikke da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 veit ikkje om den er tatt før, men eg tar den uansett Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 ZoRaC: Det funka ikke da Med "hot link" mener du vel en link som er "klikkbar"? Den er jo det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 ZoRaC: Det funka ikke da Med "hot link" mener du vel en link som er "klikkbar"? Den er jo det... Mente "hot linke" et bilde dvs at bilde vises i forumet her uten noen form for link sånn som dette: Tatt fra vg.no Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 ZoRaC: Det funka ikke da Med "hot link" mener du vel en link som er "klikkbar"? Den er jo det... Mente "hot linke" et bilde dvs at bilde vises i forumet her uten noen form for link sånn som dette: Tatt fra vg.no Det var jo akkurat det jeg gjorde i det første inlegget mitt... Edit: Hum... ser nå at bilde har blitt skifta... heh... funka når jeg gjordet det, men det skifter visst filnavn etter hvert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Rock Steady Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hot dogs Hvis du jobbet på denne restauranten, og telefonen ringte, hvordan ville du da svare? Værmelding for Afganistan Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Vet ikke om disse er tatt da: Les det første: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Sikkert fått øye på en melon Steady...keep it steady Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Her er noen linker til .zip filer med mange striper av dilbert (kjedet meg i IT timen) Dilbert series 1 Dilbert series 2 Dilbert series 3 Dilbert series 4 Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Her er noen linker til .zip filer med mange striper av dilbert (kjedet meg i IT timen)Dilbert series 1 Dilbert series 2 Dilbert series 3 Dilbert series 4 linkene fungerer ikke. olds69 Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 ok gå inn på http://www.geocities.com/m0lnes/div der vil du finne dem du vil også finne en del av Fysikk prosjektet mitt om Fusjon hvis du har bruk for det, noe du sansynligvis ikke har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Å jasså du Du kan ikke hotlinke til www.geocities.com. Det er sperra for det Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Merkelig, den funket bare i exploret, ikke i opera 7,1. Da fikk jeg geosities sin side, "This page is not available.". Om jeg tok linken inn i Opera sin download manager lastet den ned Zip filen, det sammme gjorde den om jeg åpnet den i Explorer. edit: Ikke så merkelig alikavell virker det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Som sagt, å hotlinke virker ikke men "copy/paste" går greit Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Å jasså du Du kan ikke hotlinke til www.geocities.com men hvorfor funka det med meg når jeg prøvd å laste ned da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå