Dahl Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Logitechs diNovo Mini er så kompakt at det får plass i håndflaten. Les mer Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hva vil egentlig dansk/svensk layout si i forhold til norsk? .... er det at "Ø" blir Ö ....? ser jo ut til å være ett ypperlig carputer tastatur! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 hva vil egentlig dansk/svensk layout si i forhold til norsk? ....er det at "Ø" blir Ö ....? ser jo ut til å være ett ypperlig carputer tastatur! Ja, og på dansk layout tror jeg Æ og Ø har byttet plass. I tillegg er det vel noen forskjeller på spesialtegn som [] og {}, jeg tror også @-tasten er plassert annerledes. Noen ekstremt store forskjeller er det ikke, det er jo bare en vanesak. Selvsagt er det kjedelig å lære seg dansk/svensk layout for så å gå tilbake til norsk layout, så det kan være smart å vente til diNovo Mini blir tilgjengelig i norsk versjon. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hmm. Noen som aner om det følger med en Blåtann Adapter slik at denne kan brukes på Xbox360? Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei! Siden det ikke foreligger noen pris på dette nydelige tastaturet i prisguiden spør jeg brukerne om noen av dere har dette og hvilke erfaringer dere har med det? Jeg kunne tenke meg å kjøpe dette primært til min AAO med Linux-distro men vil være sikker på at det er 100% funksjonalitet mht. Blåtann og drivere. mvh, Han Derre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Siden det ikke foreligger noen pris på dette nydelige tastaturet i prisguiden spør jeg brukerne om noen av dere har dette og hvilke erfaringer dere har med det? Sto i artikkelen at det vil koster rundt 1000 kroner og oppover. Lenke til kommentar
johneirik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Når man får kjøpt små nett-pcer til 3000,- så skulle man jo tro at produkter som dette skulle koste en god del mindre enn 1000,-!! noen tjener grovt på disse... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Eg såg på dette i butikk. Kan nokon bekrefte om det faktisk er noke for norske brukarar? Ser på bildet at det tyeligvis er den amerikanske versjonen, vil den nordiske ha eigne æøå tastar eller må vi taste Fn-tasten fyrst å deretter ein anna knapp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå