Gå til innhold

Kazaalite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nyeste kazaalite har jo participation level på 1000 konstant. More sources er vel et tegn på at den ikke leter konstant etter filene. Det er et ekstra program som ligger i kazaalite folderen som leter etter flere kilder konstant da, men det suger kraft fra maskinen din da. heter noen som auto search.

Finnes også et til et som lar deg søke etter flere kilder på alle tingene du har på nedlasting. om du har den nyeste versonen er alt dette i kazaalite folderen. Have a look :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sikkert mange der ute som bruker dette programmet...åssen får jeg My Participation Level større slik at jeg slipper å få meldingen More Sources Needed? Jeg deler jo nesten 1500 filer, for det meste musikk, og jeg har ratet alle filene mine til Excellent!

Du kan få mere Participation Level ved å bruke KL cheater :) Søk på google :woot:

Tror det var slik.. :D

Lenke til kommentar

innstallerte 2x og nå ser jeg den, men er den fiksa på 1000 eller er jeg en kjempe1337 sharer?

Og hvis jeg går inn på options og prøver å trykke ok, sier dn bare at jeg må skrive inn en valid email adresse. Jeg kan ikke se noen plasser jeg kan gjøre det, ser bare username, men den nekter uansett hva jeg skriver der. Veldig irriterende å ikke kunne stille på ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...