Buzz76 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Den fokkings driver CD'n som fulgte med kortet får maskinen min til å klikke fullstendig. Får så vidt sett hva som er på den før ting fryser. Verken CD-ROM eller brenneren klarer denne CD plata... DVD prog CD'n funker fint, men der ligger heller ingen Redline sak Kan noen sende meg Redline på mail? Please? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Ingen som gidder? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ikke så mange som har stått opp enda da =) Jeg leita på cden, men fant den ikke på cden jeg... SKAL den være på cden da?? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Regner jo med det da... de har jo funnet den på de reviewene jeg har lest om kortet... dessuten står det jo til og med på eska med store røde fine bokstaver :-? Kan jo være at de har gjort en feil... Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fulgte ikke med til mitt 9700 kort, og jeg vil også ha redline etter å ha lest om det i en rewiev. Ligger heller ikke på heimesida til sapphire. Om noen kunne lagt ut en link om de finner hadde vært konge. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 jepp... sjekket med en kompis (kom på at han også hadde kjøpt dette kortet )... fulgte ikke med der heller. Vi er snytt!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fulgte ikke med mitt 9700. Du kan jo bruke Powerstrip eller Radeonator f.eks? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hvor finner jeg Radeonator? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvorfor bruke Redline når sannsynligvis både Powerstrip og Rivatuner er mye bedre? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Redline fulgte heller ikke med når jeg kjøpte Sapphire 9500 pro. Faktisk så fikk jeg ATI sitt 9500 pro kort i en sapphire eske!! Merkelige greier syns nå jeg. Men har kanskje sammenheng med at Sapphire trekker tilbake alle sine (svarte) 9500 kort fordi det går ann og softmode dem.. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Iperik: er det avatar saken din tatt fra kortet ditt? eller esken? hvis det er fra kortet står det jo powered by ati.... står build by ati på ati sine egne kort... . bare lurer =) mulig du vet dette godt fra før =) men er vel ganske så sjelden å få et ati kort i en sapphir eeske =) Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Baha!!! Da har jeg Redline Tweaker 1.3 på min hdd. takk for synspunkter og tips Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 noen som har et godt råd til meg....lol.. prøvde å oppdatere 9500 biosen.... fikk en feilmelding, og tenkte at jaja, da funka det ikke... booter... INGEN BILDE på skjermen... morro... prøver å oppdatere med den gamle biosen i blinde (svart skjerm), men ingen ting kommer opp på skjermen neste boot.. forslag ? =) vet jo ikke om jeg fikk feilmelding eller hva som skjedde når jeg prøvde å oppdatere til bake igjen.... sukk.... håper ikke 1500,- er kasta ut vinduet... (tenkte på å få tak i et pci skjermkort og boote fra slik at jeg ser hva som skjer....) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvorfor bruke Redline når sannsynligvis både Powerstrip og Rivatuner er mye bedre? Liker rivatuner best, powerstrip synes jeg rett og slett er noe dritt (sikkert fordi jeg kjører sharewareversjonen mens rivatuner er gratis, fjernet det og formaterte med en gang etter bruk) Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Shit!! :o Da tør ikke jeg prøve... enda :wink: Ser ikke ut til at min BIOS tillater OC heller... har fått tak i Sapphire 9700 BIOS som lar seg overklokke... men jeg tror jeg venter med den. For meg som har en XP 1600+ så tror jeg ikke det er mye å hente alikevel... men Redline bare MÅTTe jeg ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå