Gå til innhold

Nå kommer mobilprosjektøren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke for meg at det kan bli noe serlig god kvalitet på bildet i 40 tommer. Den kan umulig være lyssterk nok til at det blir bra...

Og å bruke det i en mobil kan heller ikke være serlig praktisk med tanke på batteri. Alternativet er å sette i lader når en skal bruke prosjektor, men da kan det ikke lenger kalles for en mobil mobiltelefon om en ikke kan benytte seg av kun batteriet.

Og hvordan blir det med varmeutviklingen av den..?

Lenke til kommentar

Med tanke på at Amobil spådde at dette kom i 2010 for ikke lenge siden, så er det jo helt glimrende at det allerede har kommet så langt. Tenk hvor fantastisk det er om to år til?

Når det gjelder batteri, er jo allerede suverene batterier på plass dette året. Om man eventuellt må plugge te kontakt vil jeg si at det fremdeles kan sies mobilt. Har du noen gang gått med en prosjektor i lomma?

Lenke til kommentar

Dette er veldig spennende! Koser meg med spill som f.eks. "Elven Chronicles" på min mobil, og jeg kan tenke meg at mobilspill med slike kvaliteter kunne vært mye morsommere å spille på en større skjerm :)

Mobil med GPS og videoprosjektør.. :D

Tenker på min første mobil.. det var en Ericsson.. den var steintung og diger.. og jeg kunne ringe til folk med den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...