L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hvor er det blitt av? Er klar over at dere har oppgradert, men skulle gjerne fortsatt hatt det dynamiske hw-skinet edit: Legger også merke til at hurtigendring ikke fungerer ordentlig i det vanlige hw-skinet nå Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja... Vi vil ha widescreen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nei, nå forsvant akam som likte også. Men en ting jeg vil ha, er et mørkt dynamisk skin. Det hadde vært perfekt så jeg ikke ødelegger øynene. Det er verst når jeg surfer på andre mørke sider eller spill på natten, alt-tabber og blir helt blendet. Sånn ser det ut her nå: Endret 9. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Virker ikke som de prioriterer forumet. Muligens er vi få som benytter oss av dynamisk skin? Det kan vel umulig bli færre med dagene da alt er i høy oppløsning og som oftest i widescreen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen som har et screenshot av hvordan forumet så ut før i hardware.no-skinnet? Slik det ser ut nå er ganske så uanktuelt, så jeg lager nok et custom css. Hvem er det som finner på å bytte farger på menyer uendret på flere år? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 As we speak bruker jeg Hardware.no Dynamisk. Og Akam ligger også i listen... Forsvant det nå med oppgraderingen av forsidene? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lenge leve HW Dynamisk! Fikk et slag i trynet når jeg logget meg på, grufult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 da var hw dynamisk tilbake i lista jo... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det ingen mulighet for å strekke hw.no-skinnet? Det virker litt spennende å bytte skin, aldri gjort det før. Men det er forbanna irriterendes at skinnet ikke fyller skjermen, kjører 1280 x 1024. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er akkurat det de dynamiske skinnene gjør - strekker forumet i vidden slik at du bruker hele tilgjengelig flate på 16:9- og 16:10- skjermer. Selv er jeg en ex-HW Dynamisk-bruker som har gått over til IP.Board 2.2.0-skinnet, som er verdt å ta en titt på! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Okay, fatter ikke at folk klarer å ikke ha det strekt ut. Jeg tror ikke det IP-skinnet var noe for meg, er så avhengig av menyen helt til høyre ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 For all del. Det er et godt skin, som jeg også brukte en liten stund, men i IP.board 2.2.0-skinet så har jeg ikke forumsnarveiene like lett tilgjengelig. Derfor så foretrekker jeg egentlig hw dynamisk fremfor IP.Board 2.2.0 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Et små-latterlig spørsmål fra en newbie - hvordan forandrer man skin? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I drop-downen nede til venstre. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Se der ja! Takk for svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Har dere planer om å "oppgradere" dette skinet også slik som hw.no-skinet? Jeg håper nemlig dere lar oss beholde ett skin i gammel stil. Diskusjon.no-skinet er nesten godt nok hadde det ikke vært for at jeg liker pop-up'ene i hw-skinene bedre Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Slenger meg på med L4r5 der. Jeg vil ikke ha det jævla stygge utseendet som det vanlige HW-skinnet har nå. Derfor bruker jeg Dynamisk HW-skin. Ble mildt sagt overrasket når jeg logga inn og så det... F.eks; nåværende Oppdaterings- og Administrer-knapper på Mine Innlegg i det klassiske HW-skinnet er stygge som fy, minner meg om IE i 1998! Vær så vennlig, la i allefall Dynamisk HW være som det er! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har dere planer om å "oppgradere" dette skinet også slik som hw.no-skinet? Vi har ingen planer for skins per i dag nei. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg