oerhört Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi har alltid hatt reklame midt på siden. Ikke noe nytt der i gården. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det første som slo meg, rotete. Og dæven å langt å scrolle til bunn. Prisguiden var oversiktlig og god. Men måtte justere ned ett hakk på tekst-størrelsen i FF for at det skulle stemme, og da synes jeg teksten ellers rundt om blir ett hakk for liten. Mulig fiks... Endret 9. januar 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Prisguiden skal få mer oppmerksomhet etter hvert ja. Ikke alt vi rekker i én vending. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Prisguiden skal få mer oppmerksomhet etter hvert ja. Ikke alt vi rekker i én vending. Det er bra For jeg har støtt og stadig en veldig irriterende "BUG" med handlevognene mine. Har jeg 3-4 forskjellige handlevogner, så blir som oftest den siste jeg opprettet satt som aktiv hele tiden, selv om jeg selv har valgt en annen som aktiv. Så produktene jeg finner havner hele tiden i feil handlevogn! Ufattelig irriterende, spesielt når det skjer om og om igjen.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nyyhyydelig Nå må jeg bare klare å navigere der Endret 9. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Altfor rotete layout for å være ærlig! Den gamle var mye ryddigere og ikke så hvit og kjedelig. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så veldig fin ut, men syntes den var litt uoversiktlig, litt mer rotete altså, men fin. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaja.. Meget pent design, men det kunne nok vært mer oversiktlig. Håper det bare er en vanesak. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Der var de andre sidene over på det nye designet også ja Utenom Kulturo, skal de ikke bytte de kanskje? Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns det nye designet var fresht, fine og rolige farger. Kanskje litt kalde farger, men ellers helt knall! Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg synes den gamle versjonen var mer oversiktlig. Nå var det rett og slett slitsomt å skille reklame fra hva som er nyheter Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Likte den gamle layouten bedre. Enig. Den gamle var ren og pen, denne her minner meg mer om digi.no og itavisen. Altfor mye stasha inn på et sted.... Og jeg gruer meg til å prøve å følge med på hvor de nyeste artiklene kommer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syenes også dette ble rotete. Vanskelig å finne fram mellom alt. Gi oss valg mellom å bruke denne eller den gammle layouten. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel... ikke imponert nei, virker litt rotete + at en må passe på å ha stort nok vindu eller forsvinner margen på venstre side. Synes den gamle var tydeligere, her blir det for mye informasjon på en gang. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Siden miner meg egentlig litt om en Lamborghini Countach, nydelig å se på - men helt ubrukelig å kjøre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Forresten, dere (les:hw) er klar over at så og si ingen lenker fungerer? Både hos HW og Gamer (går utifra det er likt hos de andre også) leder absolutt alle lenker jeg har klikket på så langt til forsiden. URL-baren forandres til riktig adresse, men kun forsiden kommer opp. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Forresten, dere (les:hw) er klar over at så og si ingen lenker fungerer? Både hos HW og Gamer (går utifra det er likt hos de andre også) leder absolutt alle lenker jeg har klikket på så langt til forsiden. URL-baren forandres til riktig adresse, men kun forsiden kommer opp. Har samme problemet Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere burde kanskje prøve å sette http://www.hardware.no/artikler som hjemmeside / bookmark Personlig føler jeg det er mye mer oversiktelig, hvert fall når det kommer til struktur på artiklene. Er en slik struktur nyhetene / artiklene burde hatt på forsiden Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tanken på ny layout er god og fin. tror den kunne blitt ennå bedre en det den er nå. Synes den er veldig rotete, som så mange andre har sagt før.. Endre på dette og siden blir knalll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå