Gå til innhold

Hardware.no: Ny layout =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første som slo meg, rotete.

Og dæven å langt å scrolle til bunn.

Prisguiden var oversiktlig og god.

Men måtte justere ned ett hakk på tekst-størrelsen i FF for at det skulle stemme, og da synes jeg teksten ellers rundt om blir ett hakk for liten.

Mulig fiks...

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Prisguiden skal få mer oppmerksomhet etter hvert ja. Ikke alt vi rekker i én vending.

Det er bra :)

For jeg har støtt og stadig en veldig irriterende "BUG" med handlevognene mine.

Har jeg 3-4 forskjellige handlevogner, så blir som oftest den siste jeg opprettet satt som aktiv hele tiden, selv om jeg selv har valgt en annen som aktiv. Så produktene jeg finner havner hele tiden i feil handlevogn!

Ufattelig irriterende, spesielt når det skjer om og om igjen..

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Forresten, dere (les:hw) er klar over at så og si ingen lenker fungerer? Både hos HW og Gamer (går utifra det er likt hos de andre også) leder absolutt alle lenker jeg har klikket på så langt til forsiden. URL-baren forandres til riktig adresse, men kun forsiden kommer opp.

Lenke til kommentar
Forresten, dere (les:hw) er klar over at så og si ingen lenker fungerer? Både hos HW og Gamer (går utifra det er likt hos de andre også) leder absolutt alle lenker jeg har klikket på så langt til forsiden. URL-baren forandres til riktig adresse, men kun forsiden kommer opp.

Har samme problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...