Gå til innhold

G9, farge på LED

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det å diskutere? Er vel ikke min feil at ingen svarer på det jeg spør om...

Ikke var det noen tvil om hva som lyser eller ikke i forrige innlegg heller (fra min side i alle fall).

Synes bare det er idiotisk at de har farger på musa da den ellers er svart, for min del i alle fall. Ilrødt er så stygt at det gjør vondt.

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Hvis du faktisk har lest noe utenom din egen post så hadde du sett at trådstarter ikke er, eller vet kanskje nå, hva som lyser og ikke.

Synes at slutten i innlegget ditt var tåpelig, hvorffor er det idiotisk at musa har Logitech og G9 merket i rød/grå? Skulle logoen også vært i svart? Slik at den var usynlig? De fleste produsenter har sin egen logo hvor det synes, den skal være lett å se.

Woops. rofl DU er visst trådstarter, unnskyld, er trøtt..

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar

Nei, men jeg er litt nazi når det gjelder farger i alt av elektronikk og datautstyr jeg eier. Orker ikke glor, i alle fall ikke om det ikke passer med annet glor. Hadde den vært svart, og evt. farger kunne justeres på så skulle jeg vurdert den :)

Nå blir det derimot en vurderingssak. Habu eller G9. Jeg spiller ikke like mye som før, så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...