CAT-scan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ser at G9 skal ha mulighet til å skifte farge på LED, men i alle tester og lignende nevnes bare DPI-LED, og ikke f.eks. LED som gir lys til Logitech-logoen. Går det an å skifte farge på alt lys som kommer fra musa? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må last ned softwaren til G9 fra logitech da, så får du mulighet til det å skifte farge på lysene oppå musen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Alle sammen altså? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Alle sammen hva.. Om det er lysene oppå musen du mener så er det ikke mange, er en "mann/figur" og dpi-strekene Endret 9. januar 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Kan man skifte farge på alt lys som kommer fra musa? Slik at f.eks. absolutt alt av lys er blått. Det er det jeg vil vite. Har du den forresten? Hva synes du ellers? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ahh ja, ja du kan velge farge som du ønsker. Og ja jeg har den selv, men den virker ikke optimalt før man laster ned programvaren til den er bare her det er lys oppå musen http://www.logitech.com/repository/495/jpg/4086.1.0.jpg Endret 9. januar 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er kun blått lys på DPI mannen og dpi strekene ja, det er ikke noe mer lys på musa.. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her er alle fargene man kan velge på musen Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Er kun blått lys på DPI mannen og dpi strekene ja, det er ikke noe mer lys på musa.. DPI-mannen? Hva med Logitech-logoen? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kun rød farge på det ene skallet, og sølv farge på det andre, ikke noe lys. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Som sagt, så linken min i post #6, det er kun der det er lys på musen! og der er det som på bildet i post #8 fargene man kan ha. De 2 skallene man kan bytte mellom, er ikke lys i. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det jeg prøvde å få fram, har den selv.. Laseren har ikke noe lys. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Så logoen er rød i seg selv? Så... idiotisk. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Se på bildene, så slipper vi å diskutere mer. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hva er det å diskutere? Er vel ikke min feil at ingen svarer på det jeg spør om... Ikke var det noen tvil om hva som lyser eller ikke i forrige innlegg heller (fra min side i alle fall). Synes bare det er idiotisk at de har farger på musa da den ellers er svart, for min del i alle fall. Ilrødt er så stygt at det gjør vondt. Endret 10. januar 2008 av CAT-scan Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hvis du faktisk har lest noe utenom din egen post så hadde du sett at trådstarter ikke er, eller vet kanskje nå, hva som lyser og ikke. Synes at slutten i innlegget ditt var tåpelig, hvorffor er det idiotisk at musa har Logitech og G9 merket i rød/grå? Skulle logoen også vært i svart? Slik at den var usynlig? De fleste produsenter har sin egen logo hvor det synes, den skal være lett å se. Woops. rofl DU er visst trådstarter, unnskyld, er trøtt.. Endret 10. januar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, men jeg er litt nazi når det gjelder farger i alt av elektronikk og datautstyr jeg eier. Orker ikke glor, i alle fall ikke om det ikke passer med annet glor. Hadde den vært svart, og evt. farger kunne justeres på så skulle jeg vurdert den Nå blir det derimot en vurderingssak. Habu eller G9. Jeg spiller ikke like mye som før, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå