Gå til innhold

->Spørsmål angående Paypal-<

Anbefalte innlegg

Heisann=)

Har nå opprettet en paypal-konto. Og inne på paypal, så vises det en "Things To Do List".. Når jeg trykker på den så står det at jeg skal skal skrive inn "Expanded Use Number".. Spørsmålet er: hvor finner jeg det nummeret?

Ruben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Det er en firesifret kode som du finner i kontoutskriften på kortet du har lagt til i paypal."

Jeg har lagt til kortet mitt. så trykte jeg på "send expanded use number" til kortet mitt... også stod det at det tok ca 3-4 dager før jeg fikk kortet!! Nå har det gått kanskje 2 uker og jeg har enda ikke fått nummeret.. er så lei av dette

Endret av rubnes
Lenke til kommentar

Det er mulig jeg misforstår deg, men dette er ikke en kode du får du tilsendt verken i posten eller per e-post. Det er heller ikke et kort med en kode på.

Det er derimot Paypal som trekker ditt registrerte kreditt-/debetkort for et lite beløp. Når dette beløpet overføres (ikke bare reserveres) til Paypal fra din konto, etter 3-4 dager, vil du se en firesifret kode på kontoutskriften som tilhører kortet ditt. Har du nettbank vil du kunne finne koden der; se under den aktuelle Paypal transaksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...