Mbn93 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg skal kjøpe meg spillmus, siden jeg bare har en sugen Medion mus som er like stort som et kinderegg, og jeg har mest lyst på Microsofts Sidewinder eller Razer Deathadder. Hvilken er best? Flere som er verdt å anbefale? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg anbefaler Razer, kåret til den beste gamermusa av Komputer for alle bladet. Jeg har selv Razer Copperhead. Og jeg mener den fungerer veldig greit. Egentlig er det litt dumt å lage en slik tråd, pga. det kommer til å bli rene Logitech vs Razer tråden. Stikk på din lokale elektro-butikk og prøv selv. Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte nylig ny mus selv, og de jeg kikket mest på var logitech mx518, logitech g5, microsoft intellimouse 3.0, razer deathadder, steelseries ikari, og a4tech 700-serien. Har av inntrykk at alle disse er helt ok valg, hvor det stort sett dreier seg om preferanse. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Til stor grad en smakssak, men jeg vil anbefale Logitech G5 (2007-utgaven med to tommelknapper) på det varmeste. Absolutt nydelig mus. Jeg rangerer den langt over Razer-mus. Liker ikke formen på mus fra sistnevnte, og er heller ikke spesielt fornøyd med kvalitetsfølelse og drivere. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Logitechmus herjer. Formen til MX5**, MX700, MX900, G5 og G7 er overlegen. Beste jeg noengang har vært borti i hvert fall. Langt bedre enn f. eks. passformen til MX1000 for mine hender. Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har en MX518 akkurat nå, men tror det blir en SteelSeries Ikari Optical som neste. Den virker ganske genial, i stedet for å sette sensitivity med software, så kan du gjøre det på hardware level og du kan slå av error correction som alle muser har, så da gjetter ikke musen bevegelsene dine, noe som virker ganske greit når det kommer til FPS's osv. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du bør nok stikke til en spill-pusher og prøve deg frem litt. G9 er vel verdt en test! Lenke til kommentar
XaWeR Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 anbefaler Creative FATAL1TY, absolutt en bra mus, med vektinnstillinger og andre "fanzy" greier... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Logitech G9 funker bra den, 2 skall, vektsystem hvor det følger med en liten boks der det er 4stk 4grams lodd og 4stk 7grams lodd, mulighet til å velge mellom trinnløs å hakkete scroll samt en utrolig god laser. Har aldri opplevd skipping, men den har litt problemer med lift off, altså at laseren leser når man løfter den, men det legger man ikke merke til når man har blitt venner med den. Lang tøykabel også, så den tåler mye slitasje, men som et minus er den mye stivere. Eneste som jeg synes er et minus, er at den er litt lav og kanskje litt kantete, men som sagt tidligere, man legger ikke merke til det når dere er blitt venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå