fUsiOn Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Den gamle laptopen min kvelden for en månded siden. Trodde det var strømforsyningen, men det var det ikke. Maskinen ble erklert død og jeg plukket ut deler jeg kunne får bruk for senere. (Minne, prosessor, skjermkort, trådløst nettverkskort) Jeg plukket også av skjermen og kasten resten av maskinen. Det jeg da lurte på om det er noe jeg kan bruke dette panelet til. Ekstra skjerm eller noe i den duren. Jeg har i såfall ikke peiling på hvordan jeg skal det skal gjøres eller hva jeg trenger for å gjøre det. Håpet derfor på at det var noen smarte folk her som kunne hjulpet meg med saken. Endret 9. januar 2008 av fUsiOn Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 reservedel til en tilsvarende maskin. Prøv å selg det på ebay Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, ja det var jo et godt forslag, men skjermen lider av litt lyssvakhet i venstre nedkant av skjermen, så selge den er ikke så gunstig. Tenkte litt mer som bruk av media fremviser. MP3, video, tilleggsinformasjon, etc etc. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 der tror jeg du sliter litt. Mener bærbar-skjermer er proprietære delere (passer bare en bestemt type), samme gjelder for tilkoblingen... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Får ikke et panel bare strøm og video-signaler? Å klippe og lodde litt er jo ikke noe stress. Jeg bare lurte litt om det er noen her som har gjort noe lignende eller har sett prosjekter om dette på internett. Problemet mitt er at jeg ikke har peiling på hva de forskjellige ledningene er, og heller ikke hva jeg kan koble de til for å få den til å virke som en vanlig skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå