Shoo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Har nå skummet meg igjennom et par tråder med lignende forespørsler, men enten så finner jeg linker som er ubrukelige eller så er svarene likens... Trenger med andre ord hjelp/forslag til bluetooth tastatur og mus. Er SVÆRT viktig at tastaturet ikke tar så overdrevent med plass! Vil ikke ha en tastatur med x-antall mediaknapper osv. Noe simpelt og greit, men allikevel ganske så brukbart er hva jeg er ute etter. Har pr. i dag IntelliMouse 3.0, så det hadde vært nice om musen er av like god kvalitet... Er IKKE interessert i optisk mus/tastis! Pris bør ikke overstige 1000kr! Endret 10. januar 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når du kjøper Blåtannbasert tastatur/mus så følger det med en mottaker i esken, ja. Jeg vil anbefale Blåtann-utstyr på det varmeste. Ingen interferens fra andre enheter og utrolig god rekkevidde. Er heller ikke så kresen på RF på objekter mellom enhet og mottaker. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ah. Daså. Har nemlig ingen mottaker i PC-en min fra før av, så... Hva slags blåtann tastis + mus er det jeg skal gå for da? Har fra før av IntelliMouse 3.0 og standard logitech tastis. Er strålende fornøyd med 3.0'ern, så det hadde vært bra med mus i samme klasse som den. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hva har folket å si om det her: https://prisguiden.no/product.php?productId=83027 Den matcher kravene mine så absolutt, men om det kvalitet eller ei, vet jeg ikke... Hva mener dere? Noen flere forslag, kanskje? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De tastaturene der er faktisk ikke så verst. Har et par av de tastaturene, i enklere modeller (USB-utgave uten medietaster). Musen vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Skjønner. Tror at jeg går for den musen + tastisen. Vil ikke ha mediataster og sånt + at den ser veldig så grei ut. Dyrt, men greit. Hvis det ikke er noen flere forslag å komme med da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå