Gå til innhold

Frost Mage - hjelp til å tjene penger for riding skill

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en lvl 39 Frost Mage PVP server. Jeg sliter heftig med å tjene penger til riding skill. Har ikke problem med å tjene 9G til Mount men det med å tjene 80-90G for Riding Skill er for vanskelig. Har noen noe tips om hva jeg kan gjore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke proffesions har du? Hvis du har Mining, Skinning eller Herbalism er det bare å begi seg ut på en farmerunde. Tar ikke så fryktelig lang tid å få tak i 80-90 gull.

Ellers så er det vel en del quests rundt om kring som du kan plukke opp. (Normalt sett får man vel 1-2g per quest rundt den levelen.) Er på ingen måte noen krise om du ikke har nok penger til mount med en gang du dinger Level 40.

Lenke til kommentar
Hvilke proffesions har du? Hvis du har Mining, Skinning eller Herbalism er det bare å begi seg ut på en farmerunde. Tar ikke så fryktelig lang tid å få tak i 80-90 gull.

Ellers så er det vel en del quests rundt om kring som du kan plukke opp. (Normalt sett får man vel 1-2g per quest rundt den levelen.) Er på ingen måte noen krise om du ikke har nok penger til mount med en gang du dinger Level 40.

Jeg har bare tailoring

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale at du tar skinning. Start med noen low lvl dyr for å skille opp. Det som er kjekt med skinning er at du slipper å lete etter noder eller herbs slik som med mining/herbalism.

Du bare skinner de dyra som du må drepe fra quests og så kan du grinde for å tjene penger hvis du ønsker det.

Selg alt du skinner på AH.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale at du tar skinning. Start med noen low lvl dyr for å skille opp. Det som er kjekt med skinning er at du slipper å lete etter noder eller herbs slik som med mining/herbalism.

Du bare skinner de dyra som du må drepe fra quests og så kan du grinde for å tjene penger hvis du ønsker det.

Höres bra ut men hvilken leather er verdt hvilken pris?

Endret av Lene3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det finner du ut på auction house.

Mining tjener du også en del penger på. Tjente litt på det og litt penger fra instancer så på warlocken min hadde jeg 220 gull på lvl 38 nå i helgen. (Og så koster jo mounten 80 sølv :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...