Kleif Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 kan noen anbefale en ansiktsvask til herrer? Helst ikke noe svinedyrt, men går gjerne opp i prisklasse fra det som selges i dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Biotherm`s Hydro Detox Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Dersom du ikke vil bruke så masse penger vil jeg anbefale men-u Healthy Facial Wash. Ganske billig i forhold til en del andre merker, men likevel av høy kvalitet. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Kjenner en som er fornøyd med Boss sin hudpleieserie. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Boss er absolutt verdt å prøve. Jeg er veldig fornøyd med Boss Energizing Body Wash. Dog er det ikke pur ansiktsvask, men Boss har gode produkter. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor mye koster de ulike produktene, og hvor får man kjøpt dem? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Anbefaler Zirh Clean. Liker den veldig godt. Ansiktsvask får man kjøpt på parfymeri, på apoteket, og en del nettbutikker (gents.no, parfymeri.no osv.) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Biotherm`s Hydro Detox Støttes... denne er herlig Tror den koster rundt 300 kroner, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 men-u Healthy Facial Wash koster 110 og kan kjøpes på blant annet Barbershop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå