Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hva koster det for å få en kyndig person til å fikse pcen min?

Anbefalte innlegg

Jeg er en fattig student så jeg har liksom ikke all verdens penger.

Har prøvd i flere dager å fikse den selv men finner bare ikke ut hva som feiler den.

Så noen som vet hvor mye det koster og eventuelt hvor en kan få slik hjelp? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en fattig student så jeg har liksom ikke all verdens penger.

Har prøvd i flere dager å fikse den selv men finner bare ikke ut hva som feiler den.

Så noen som vet hvor mye det koster og eventuelt hvor en kan få slik hjelp? :)

Hei.

Hver dag unnder anonser i avisene er det hele tiden noen som tilbyr pc hjelp. Det jeg har sett ligger prisen fra 500 til 1500 Kr. :)

Lenke til kommentar

Hvis feilen er av den grad at du ikke kan få hjelp til å lokalisere/fikse den gjennom forumet, så er det godt mulig at et slikt firma heller ikke vil gjøre en tilfredsstillende jobb med å fikse det.

Hørte akkurat om ei (venninne av venninne) som hadde brukt et slikt firma for å fikse en bærbar. De hadde sagt feilen var laderen, og fakturert for det. Viste seg så at den gamle laderen fungerte helt fint, og maskinen fortsatte å ha det samme problemet. Hun klagde så om å få pengene igjen. Dette var visst greit, og de skulle overføre pengene, men i steden fikk hun inkassovarsel på beløpet hun allerede hadde betalt, og skulle ha igjen.

Jeg kan ikke bekrefte detaljene i saken, men.. viser bare litt at firma ikke nødvendigvis er den rette løsningen alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...