Enceladus Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva koster det for å få en kyndig person til å fikse pcen min? Jeg er en fattig student så jeg har liksom ikke all verdens penger. Har prøvd i flere dager å fikse den selv men finner bare ikke ut hva som feiler den. Så noen som vet hvor mye det koster og eventuelt hvor en kan få slik hjelp? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med gratis fjernhjelp? Du forteller hva som er galt og brukere her kommer med forslag. Er det software så kan man jo reinstallere hele skiten er det hardware kan man plukke ned hele. Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva koster det for å få en kyndig person til å fikse pcen min? Jeg er en fattig student så jeg har liksom ikke all verdens penger. Har prøvd i flere dager å fikse den selv men finner bare ikke ut hva som feiler den. Så noen som vet hvor mye det koster og eventuelt hvor en kan få slik hjelp? Hei. Hver dag unnder anonser i avisene er det hele tiden noen som tilbyr pc hjelp. Det jeg har sett ligger prisen fra 500 til 1500 Kr. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis feilen er av den grad at du ikke kan få hjelp til å lokalisere/fikse den gjennom forumet, så er det godt mulig at et slikt firma heller ikke vil gjøre en tilfredsstillende jobb med å fikse det. Hørte akkurat om ei (venninne av venninne) som hadde brukt et slikt firma for å fikse en bærbar. De hadde sagt feilen var laderen, og fakturert for det. Viste seg så at den gamle laderen fungerte helt fint, og maskinen fortsatte å ha det samme problemet. Hun klagde så om å få pengene igjen. Dette var visst greit, og de skulle overføre pengene, men i steden fikk hun inkassovarsel på beløpet hun allerede hadde betalt, og skulle ha igjen. Jeg kan ikke bekrefte detaljene i saken, men.. viser bare litt at firma ikke nødvendigvis er den rette løsningen alltid. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pleier ofte å være folk på forumet her som tilbyr seg å hjelpe med pc problemer gratis/for en middag eller noe. Ser også at du bor i Bergen sentrum, så er vel endel av forumfolka som bor i nærområdet... Så om du spør pent så er det kanksje noen som kan hjelpe deg. Bountyhunter Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) ***** Endret 23. januar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå