Ditech Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vurderer sterkt å skifte fjører og dempere. Noen som vet hva dette vil komme på? sagt på en annen måte, hvor mange timer går med til å skifte: fjører og dempere foran og bak fjører og dempere foran Mye å spare på å gjøre dette "privat" ? Gjelder en A2. Ellers skal jeg kikke på en ulyd jeg har fått. Den følger turtallet. dvs den inntreffer kun ved 1200omr og blir borte før på tomgang eller høyere turtall. noen som vet hva dette kan være? er diesel. Høres ut som noe er løst. Uansett skal jeg ta dette på neste service nå om noen uker, men noen som har noen forslag? Andre ting man bør ta en ekstra kikk på etter å ha rullet veldig mange km? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke peiling egentlig, men svarer fordi ingen andre har svart. Vil tippe 5000 kr, hvorav 3000 kr for deler og 2000 kr for arbeid. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ville tippe mellom 30 og 45 minutter per punkt - Send et pm til mekker'n, så får du nok et brukbart svar. Du kan kjøpe dempere og fjører fra f.eks mekonomen eller nordiskfelgimport Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 tiden aom verkstedet jobber utifra er 2,2 timer foran på støtdemper skifte foran (begge) og 1,1 time for støtdemper skifte bak. Slik jeg kan se det for meg må man løs med fjærer i denne operasjonen uansett og det tar ikke noe lengre tid å bytte disse i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå