Opelduude Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) 1. Hvordan lagrer man spillet? 2. Har kommet til den høye veggen du ska klatre opp. Før jeg kom dit så hoppa jeg ned fra det slottet og ned i en hau med høy. Der sitter det en kar og sier "au my leg", også skal jeg ballansere over 3 sånne stenger, så kommer til den veggen. Problemet er at jeg ikke får til å klatre helt til toppen, for han mister grepet når han skal hoppe fra vinduet. Det som skjer da er at han faller i sjøen og drukner. Endret 8. januar 2008 av bowlingman Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 1. Hvordan lagrer man spillet? 2. Har kommet til den høye veggen du ska l klatre opp, den som er etter at du har hoppa ned fra slottet der. Det sitter også en kar der som sier "au my leg" Lurer på hvordan jeg skal komme opp der, han bare mister taket og faller utfor klippen og dør Spillet lagrer seg automatisk ettervert som du har framgang eller går inn/ut av animus. Er usikker på hvor du er, men om du er fast der fyren som brekker beinet etter ditt første leap of faith så skal du balansere videre på en bjelke og fortsette videre til du kommer til et tårn du skal klatre opp. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Spillet lagrer seg automatisk ettervert som du har framgang eller går inn/ut av animus. Er usikker på hvor du er, men om du er fast der fyren som brekker beinet etter ditt første leap of faith så skal du balansere videre på en bjelke og fortsette videre til du kommer til et tårn du skal klatre opp. Jepp stemmer det. Etter at jeg blir "gjenoppliva" så er det første jeg hører " au my leg" også er det en fyr der som hjelper han med noe, bare hører det knaker i bein xD. Har ballansert over 3 sånne stolper og har kommet bort til en vegg som er ganske høy. Endret 8. januar 2008 av bowlingman Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spillet lagrer seg automatisk ettervert som du har framgang eller går inn/ut av animus. Er usikker på hvor du er, men om du er fast der fyren som brekker beinet etter ditt første leap of faith så skal du balansere videre på en bjelke og fortsette videre til du kommer til et tårn du skal klatre opp. Jepp stemmer det. Etter at jeg blir "gjenoppliva" så er det første jeg hører " au my leg" også er det en fyr der som hjelper han med noe, bare hører det knaker i bein xD. Har ballansert over 3 sånne stolper og har kommet bort til en vegg som er ganske høy. Da er det bare å begynne å klatre. :!: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er bare å klatre oppover. Slet bittelitt der jeg også, men det er bare å påse at du klatrer opp på riktige stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå