Gertab Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Heisann! Har prøvd meg med noe fra naturen til en forandring, spent på om noen hadde noen tanker om dette bildet? Ble det for rotete? Takk for titten Mvh Gert A Exif: 50mm(x1.6), f11, 2sek, iso100 Endret 8. januar 2008 av Gertab Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei, jeg liker den slørete effekten du har fått på vannet ved bruk av lang lukkertid. Det er også fine/skarpe farger i bildet, og det gir en viss punch. Problemet med bildet slik jeg ser det er at det finnes absolutt ikke noe punkt å faktisk feste blikket på. Det blir bare søkendes hele tiden, faller ikke til ro. Så ja, jeg mener det er for rotete, at du ikke har klart å finne et punkt av interesse der blikket naturlig vil hvile. Jeg lurer på om det ikke hadde blitt litt bedre dersom du hadde kuttet vekk ca 1/3 av venstresiden på bildet. Slik at venstrekanten på bilde kommer på venstre side av steinen med lyngen på... Eller rundt der hvertfall. Men om det vil ordne det helt tviler jeg på. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå