Barlie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Haha Shampo kasta en flaske etter dommer'n etter frisk kampen. Endret 20. januar 2008 av Barlie Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Denne tråden er feilpostet. Den burde vært postet her. Dessuten har vi en NHL-tråd her og en GET-liga-tråd her. Endret 20. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Denne tråden er feilpostet. Den burde vært postet her.. Dessuten har vi en NHL-tråd her og en GET-liga-tråd her. Hockey er jo en hobby^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, det er mange som har hockey som en hobby. Likevel passer den best i sport-kategorien. Man kan ikke plassere tråde om WoW i soialt-kategorien selv om mange vil mene at det er sosialt. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, det er mange som har hockey som en hobby. Likevel passer den best i sport-kategorien. Man kan ikke plassere tråde om WoW i soialt-kategorien selv om mange vil mene at det er sosialt. jaja, men men, sånn ble det nå, men hva syns du om Shampo etter kampen mot frisk:P`? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ikke lest saken nøye, men uansett hvor provosert Shampo ble over dommeren, er det idiotisk å kaste en flaske. Det blir sikkert noen følger pga. dette. Muligens en bot. Det kan også hende at han får en eller to kampers karantene og må sitte på tribunen. Dette kan virkelig være negativt for VIF, som i disse tider begynner å gå nedover på tabellen. Shampo er også kanskje den (eks-)hockeyspilleren som yter mest respekt blandt barn og unge, så å kaste flasker er noe man ikke skal gjøre som et idol. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ikke lest saken nøye, men uansett hvor provosert Shampo ble over dommeren, er det idiotisk å kaste en flaske. Det blir sikkert noen følger pga. dette. Muligens en bot. Det kan også hende at han får en eller to kampers karantene og må sitte på tribunen. Dette kan virkelig være negativt for VIF, som i disse tider begynner å gå nedover på tabellen. Shampo er også kanskje den (eks-)hockeyspilleren som yter mest respekt blandt barn og unge, så å kaste flasker er noe man ikke skal gjøre som et idol. Sånn snakker vi ikke om en som er i familie med meg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg snakker sånn om en som gjør noe som det Raste Og du kan da ikke være uenig i at det var en dum ting? Endret 20. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ikke lest saken nøye, men uansett hvor provosert Shampo ble over dommeren, er det idiotisk å kaste en flaske. Det blir sikkert noen følger pga. dette. Muligens en bot. Det kan også hende at han får en eller to kampers karantene og må sitte på tribunen. Dette kan virkelig være negativt for VIF, som i disse tider begynner å gå nedover på tabellen. Shampo er også kanskje den (eks-)hockeyspilleren som yter mest respekt blandt barn og unge, så å kaste flasker er noe man ikke skal gjøre som et idol. Idol og Idol:P Jeg vet hva han gjør på fritida:P Hørte han snakke lit med fatter'n vakke det beste men kunna høre da fo rå si det sånn:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå